Gå til innhold

Butikker i Gjøvik som forhandler ordentlig mus?

Anbefalte innlegg

Beklager emnetittel, men det burde vel gå bra om du ikke tenker koffert! :p

Lurer på om det er noen her som veit om forhandlere i Gjøvik som selger for eks. Razer Copperhead (DeathAdder er også et alternativ) eller gode Logitech mus som mx518?

Prisen bør ikke være langt fra webshop-nivå om jeg skal slå til, men en 100-lapp ekstra skal gå bra.. :p Så bare på prisnivået på Dombås da jeg ville kjøpe Copperhead der, på Elkjøp, der lå prisen 300,- over det jeg kunne kjøpe fra nett.. Sier litt! :)

Noen som har handla her på Gjøvik den siste tiden? :)

(PS: trenger et par alternativer litt kvikt, for butikkene stenger jo om ikke så altfor lenge ;))

Sitter med en "slarkete" mx510 her nå, og føler at jeg ikke har den presisjonen jeg ønsker..

Endret av Keltern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, Microsoftmus ser jeg overalt.. Men det er ikke det jeg er ute etter desverre! :)

Skulle jo selvfølgelig bestilt over nett, men orker ikke vente, så derfor spør jeg etter forhandlere av mus i Gjøvik da.. ;)

Endret av Keltern
Lenke til kommentar
Da tror jeg du må bestille over nett ja, lite IT-butikker her..

7761622[/snapback]

Ja, har vel forsåvidt merket det! :!:

Skulle da nesten tro det burde finnes et eller annet her.. Det er jo en studentby ffs! :p

*Sukk* webshopping sucks.. må vente på varene da! :p Finnes det noe lurt på Lillehammer da tro? Må da finnes en ordentlig butikk i nærheten? :)

Lenke til kommentar
Elkjøp i Kaspergården har vel ok utvalg på mus? Ganske sikker på at du finner G7 eller G5 der. Mulig du også finner MX 518

7761947[/snapback]

Ja, de har ganske godt utvalg.

7761958[/snapback]

synd jeg ikke er mer oppdatert på hva som er hvor, og hva som heter hva her i byen.. kaspergården?

optima it var avviklet, så der ble det lite business.. så det ble en habu på meg! :)

men om jeg ikke blir fornøyd, så bytter jeg den strax.. :)

Lenke til kommentar

Dessverre er det slik at vår kjære heimstad Gjøvik ikke anses til å inneholde det største datamarkedet i Norge, ergo har ikke MPX og Komplett satt opp lager det.

Inntil videre får vi nøye oss med Expert, Elkjøp eller Mjøsdata for oss med firmakontoer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...