Keltern Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Beklager emnetittel, men det burde vel gå bra om du ikke tenker koffert! Lurer på om det er noen her som veit om forhandlere i Gjøvik som selger for eks. Razer Copperhead (DeathAdder er også et alternativ) eller gode Logitech mus som mx518? Prisen bør ikke være langt fra webshop-nivå om jeg skal slå til, men en 100-lapp ekstra skal gå bra.. Så bare på prisnivået på Dombås da jeg ville kjøpe Copperhead der, på Elkjøp, der lå prisen 300,- over det jeg kunne kjøpe fra nett.. Sier litt! Noen som har handla her på Gjøvik den siste tiden? (PS: trenger et par alternativer litt kvikt, for butikkene stenger jo om ikke så altfor lenge ) Sitter med en "slarkete" mx510 her nå, og føler at jeg ikke har den presisjonen jeg ønsker.. Endret 20. januar 2007 av Keltern Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Heisann! Bor i Gjøvik og pleier å kjøpe over nett, men du finner jo litt av hvert på Clas Ohlson, Expert og Elkjøp. Kjøpte en på expert her nå om dagen. Microsoft, den funker fint den. Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Ja, Microsoftmus ser jeg overalt.. Men det er ikke det jeg er ute etter desverre! Skulle jo selvfølgelig bestilt over nett, men orker ikke vente, så derfor spør jeg etter forhandlere av mus i Gjøvik da.. Endret 20. januar 2007 av Keltern Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Da tror jeg du må bestille over nett ja, lite IT-butikker her.. Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Da tror jeg du må bestille over nett ja, lite IT-butikker her.. 7761622[/snapback] Ja, har vel forsåvidt merket det! :!: Skulle da nesten tro det burde finnes et eller annet her.. Det er jo en studentby ffs! *Sukk* webshopping sucks.. må vente på varene da! Finnes det noe lurt på Lillehammer da tro? Må da finnes en ordentlig butikk i nærheten? Lenke til kommentar
Kula82 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Du har jo den IT-butikken bak Nuttes filmutleie, nede ved parkeringsplassen. De har tror jeg... Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Hehe! hmm.. nå aner ikke jeg hverken hvor Nuttes filmutleie er eller den it-sjappa.. bor på sentrum, så om du har noe i strandgata eller nærmere å ta utgangspunkt i, så er jeg interessert i å høre! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Det er like ved McDonalds, under brua mot kinoen. Har vært der, lite utvalg og høye priser. Butikk med plass til tre kunder. - Sier sitt. Men er nok verdt turen din. Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Hmmm.. da tror jeg at jeg skal kjøre meg en tur å titte! Rart jeg aldri har sett denne butikken.. har jo vært ganske mange turer nedi der lissom! Er det åpent nå eller? Endret 20. januar 2007 av Keltern Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Den er svært liten og bortgjemt. Det heter vel *ett eller annet* it tror jeg. Ligger ved brukt- / vrakbil selgeren der. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Elkjøp i Kaspergården har vel ok utvalg på mus? Ganske sikker på at du finner G7 eller G5 der. Mulig du også finner MX 518 Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Elkjøp i Kaspergården har vel ok utvalg på mus? Ganske sikker på at du finner G7 eller G5 der. Mulig du også finner MX 518 7761947[/snapback] Ja, de har ganske godt utvalg. Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Elkjøp i Kaspergården har vel ok utvalg på mus? Ganske sikker på at du finner G7 eller G5 der. Mulig du også finner MX 518 7761947[/snapback] Ja, de har ganske godt utvalg. 7761958[/snapback] synd jeg ikke er mer oppdatert på hva som er hvor, og hva som heter hva her i byen.. kaspergården? optima it var avviklet, så der ble det lite business.. så det ble en habu på meg! men om jeg ikke blir fornøyd, så bytter jeg den strax.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Dessverre er det slik at vår kjære heimstad Gjøvik ikke anses til å inneholde det største datamarkedet i Norge, ergo har ikke MPX og Komplett satt opp lager det. Inntil videre får vi nøye oss med Expert, Elkjøp eller Mjøsdata for oss med firmakontoer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå