Gå til innhold

Nye bilder av Mass Effect. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...

Å reis til Bergen! Dette er det bedre jeg har sett på lang tid!

Dette vet jeg kommer å passe meg som hånd i hanske! Slike spill er det beste jeg får!

Herregud så jeg gleder meg til dette spillet her. Åååå blir helt dårlig av å se den videoen.... VIL HA NÅ! :w00t:

Lenke til kommentar
Amen Digitize.

Mene, den signaturen din var litt lang...

9168168[/snapback]

Hehe, "max 1000 tegn" tror jeg det stod, havnet på 500 - 600 trur eg. Ble så lei av å alltid ramse opp hardware i pc-forumene i forbindelse med problemer/etc.

Men jeg skal ta det til etteretning ! :cool:

Lenke til kommentar
Mass Effect blir årets Xboxspill garantert, Halo 3 go home !  :tease:

9168157[/snapback]

Hadde aldri trodd jeg skulle si at noe spill skulle ta skalpen på Halo3 men tror faktisk dette spillet kan klare brasene...

Heldigvis har jeg god tid til å spille meg ferdig med Halo3 før Mass Effect kommer ut.. Skal ha begge spillene uansett.

Lenke til kommentar
Hehe, "max 1000 tegn" tror jeg det stod, havnet på 500 - 600 trur eg. Ble så lei av å alltid ramse opp hardware i pc-forumene i forbindelse med problemer/etc.

Men jeg skal ta det til etteretning !  :cool:

9168178[/snapback]

Da kan du flytte hele driden til profilen din, under "min maskinvare" vettu.

...og btw - halo 3 blir bedre. :ph34r:

Lenke til kommentar

Ja hvordan spillet til slutt blir gjenstår å se, men dette ser unektlig sinnsykt bra ut. Vi vet jo noen lunde hvordan H3 blir, mye pga betaen. og de forrige spillene.

Men ME ser ut som de kommer til å sette en helt ny standar! Jeg koste meg gløtt ihjel med KOTOR 1 og 2, og kan ikke tro jeg kommer til å kose meg noe mindre med dette spillet.

Ja det blir en knalltøff spillhøst. Det blir noe timer foran tvskjermen framover hehe :innocent:

Lenke til kommentar
Ja, selv om jeg gleder meg helt crazypants mye til H3 så gleder jeg meg faktisk mer til ME.. Ganske bra gjort av BioWare.

9168405[/snapback]

Hehehe akkurat som meg det

Jeg koste meg gløtt ihjel med KOTOR 1 og 2, og kan ikke tro jeg kommer til å kose meg noe mindre med dette spillet.

:innocent:

9168578[/snapback]

Og der nevnte Ladyshaft grunnen til at jeg faktisk gleder meg mer til Mass Effect enn Halo3.. Kotor 1 er ett av de beste spillene jeg har spilt noengang. :love:

Lenke til kommentar

Jeg vet dere ønsketenker, hvertfall når det kommer til salgstall,

Men ME ser ut til og stille sinnsvakt sterkt til tittelen, me Halo 3 har over 6mill forhåndsbestillinger allerede...

Pressemeldingen til Micrososft ett døgn etter launch:

We're glad to announce that in the first 24 hours of release of Halo 3 we sold more copies than the entire install base of the Playstation 3

:!:

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...