Straffa Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Nye bilder av Mass Effect og et intervju Bilder Link Intervju Link Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Dette ser da ikke annet enn bra ut Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Dette ser da ikke annet enn bra ut 7761273[/snapback] Likte Kotor og Jade Empire veldig bra, så ingen tvil at dette skal kjøpes Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Setter en tier på at dette blir årets spill. Gleder meg noe helt vanvittig til dette spillet...... Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Er det ikke de samme som laget det legendariske Eternal Darkness? Lenke til kommentar
EonoX Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Nei, BioWare står for Star Wars Knights of the Old Republic og Jade Empire, det var Silicon Knights som utviklet Eternal Darkness. On-topic: Mmm...Mass Effect *drool* Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Er ingen fan av rpg spill, men dette spillet ser veldig fristende ut.. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Er det ikke de samme som laget det legendariske Eternal Darkness? 7761343[/snapback] Utviklerne av Eternal Darkness, Silicon Knights, jobber med Too Human til Xbox360 og ett uannonsert spill for Sega. Må kjøpe meg Xbox360 når Too Human slippes. Lenke til kommentar
NicNac Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Syns Mass Effect ser ut til å gi en følelsen av å kun være en liten del av en STOR verden! Det er for meg den viktigste følelsen i et rollespill, det og frihet! Husker følelsen når jeg kom ut av fangehullet i oblivion og jeg måtte stille meg spørsmålet; hva pokker gjør jeg nå? Tror jeg tar en tur opp i fjella og ser om det er noe artig der. DEN følelsen er gull for meg! Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Er det ikke de samme som laget det legendariske Eternal Darkness? 7761343[/snapback] Utviklerne av Eternal Darkness, Silicon Knights, jobber med Too Human til Xbox360 og ett uannonsert spill for Sega. Må kjøpe meg Xbox360 når Too Human slippes. 7761512[/snapback] Too Human ja, det blir rått.. Blade i fremtiden=Too Human Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Syntest Mass Effect er det mest imponerende spillet teknisk sett akkurat nå. Joda, Crysis og Assasins Creed ser jo sykt ut, men sammenlignet med den skalaen Mass Effect har er det jo bare barnematen Og at det er samme folkene som laget KOTOR1, etter min mening det beste RPG spillet for tiden, gjør det ikke mindre intressant. Historie, karakterer og ALT er så utrolig bra laget... og i Mass Effect skal de ta alt et steg lenger... jeg kan nesten ikke vente. Angående Silicon Knights sitt nyeste spill, Too Human må jeg si meg enig med dere som er veldig spente på dette... Etter å ha spilt Eternal Darknes og elsket det, samtdig MGS Twin Snakes, er det tydelig at disse gutta vet hva de gjør. Og med tanke på at det blir en trilogi og at det er planlagt siden PSX alderen kan jeg nesten ikke forestille meg at det slår feil. Ser for meg 2 utrolige eksklusive titler for 360 år med Mass Effect og Too Human Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Ja, Mass Effect er nok en av de titlene som gjør at det ser godt ut å være x360-eier i tiden som kommer. Lenke til kommentar
Veni Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 håper de tar med de viktige rollespill elimentene. f.eks:at man kan kjøpe nye våpen og lignende ... Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Er det viktig? Ville heller si at ett godt dialog system, viktige valg og ting som ikke kun involverer å bli bedre i kamp like nyttig som nye våpen osv... Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) håper de tar med de viktige rollespill elimentene. f.eks:at man kan kjøpe nye våpen og lignende ... 7762968[/snapback] Pokker som det er moro å kjøpe ting i spill ass. Men fra spøk til revolver, ja, det kan du. Og du kan oppgradere alle våpen du har også. Er det bare meg som hatet Jade Empire? Endret 21. januar 2007 av paranoide Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Enig med NicNac, det jeg har sett av spillet gir meg en følelse av at man er i et stort univers. Et ganske kult konsept hadde vært som episodebaserte spill, at man lastet ned nye planeter etterhvert som man betalte litt for, med nye oppdrag etc som man kan reise til.. paranoide: ah avataren din minner meg på at det er kun litt over en uke til Twin Peaks sesong 2 dvden blir lansert Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Når kommer det? 7762816[/snapback] Ennå ikke fastsatt. Lenke til kommentar
Veni Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) håper de tar med de viktige rollespill elimentene. f.eks:at man kan kjøpe nye våpen og lignende ... 7762968[/snapback] Pokker som det er moro å kjøpe ting i spill ass. Men fra spøk til revolver, ja, det kan du. Og du kan oppgradere alle våpen du har også. Er det bare meg som hatet Jade Empier? 7764699[/snapback] nei du er ikke alene ... jeg ville ikke si at jeg "hater" ikke spillet men ble jævlig skuffa etter å ha brukt opp 4 timer av live mitt på det spillet Endret 21. januar 2007 av loyd-loyd Lenke til kommentar
Rhaegar Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg kommer sannsynligvis til å kjøpe meg 360 pga av dette spillet. Jade Empire og KOTOR var de beste spillene på Xbox, og Mass Effect ser mildt sagt lovende ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå