larsnl Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Hei noen som har peiling på hvor mye det koster for et komplett eksos anlegg til denne bilen, har hørt at det er dyrt siden det er 16V, er det vanskelig å skifte? noen som vet om event. vanlige feil med denne bilen, den har gått ca 283 000km Endret 20. januar 2007 av mills_kaviar Lenke til kommentar
larsnl Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) hmmm, her var det ikke mye respons... Endret 20. januar 2007 av mills_kaviar Lenke til kommentar
Buxa Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Svendsen eksos i Tønsberg skulle ha 4200,- for å bytte midtre- og bakreeksosanlegg på min kamerats Audi 80, da var det gått to oppheng og flensen mellom katalysatoren og midtre var gåen. De borret også opp noen nye skruehull på katalysatoren tror jeg. Jeg skiftet på min 80 selv, fikk eksosanlegg (midtre- og bakre det også) til 2500,- og la meg under å skrudde. Endret 20. januar 2007 av Buxa Lenke til kommentar
Patience Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 *** Tillater meg å minne trådstarter om at det må gå minst 24 timer før tråden kan bumpes (besvare sin egen tråd for å heve den i 24-timers listen) *** Lenke til kommentar
larsnl Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) beklager, men jeg har vel lov til å svare på det dere skriver? Jeg sjekket med mekonomen og jeg fant bare lydoptterm, men på fremre lydoptte(katalysatoren) så følger det kanskje med rør helt frem? Endret 20. januar 2007 av mills_kaviar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå