noenmoen Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=326971 der står d i en stor rød firkant at d hovedkortet støtter intel core 2 duo... men var å sjekka på msi og der sto d at d ikke støtta conroe... har kjøpt d hovedkortet og bygd en PC med intel E6300 har fått starta PC'n 2 ganger, en gang fikk jeg formatert harddisken og den andre gangen fikk jeg installert xp. men nå står d bare en kvit strek oppe i venstre hjørne og blinker og så går d ikke an å gjøre noe mer. har hatt d problemet både før og etter at jeg installerte windows... Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=326971der står d i en stor rød firkant at d hovedkortet støtter intel core 2 duo... men var å sjekka på msi og der sto d at d ikke støtta conroe... har kjøpt d hovedkortet og bygd en PC med intel E6300 har fått starta PC'n 2 ganger, en gang fikk jeg formatert harddisken og den andre gangen fikk jeg installert xp. men nå står d bare en kvit strek oppe i venstre hjørne og blinker og så går d ikke an å gjøre noe mer. har hatt d problemet både før og etter at jeg installerte windows... 7761185[/snapback] Det står da vitterlig at akkurat det HK'et, PT890 Neo-V, med BIOS 3.xxx støtter Conroe, på siden til MSI! Sjekk at riktig enhet står som FIRST BOOT DEVICE...kanskje. Endret 20. januar 2007 av Jovi60 Lenke til kommentar
Mr-holmen Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Prosessor 0 ( 1 ) - LGA775 Socket Kompatible prosessorer Pentium 4, Pentium 4 Extreme Edition, Celeron D, Pentium D det står ikke her at det gjør det. Kanskje etter en bios oppdatering? Om ikke kan du kreve pengene tilbake siden det er reklamasjonsfeil Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 men hvor får jeg tak i BIOS update og hvordan får jeg installert d på hovedkortet? (jeg fant ingenting på msi) Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 forresten så står d også på pakken til hovedkortet at d støtter conroe... Lenke til kommentar
larseman Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Det står nå vittelig i den tabellen på siden til MSI at akkurat det hovedkortet skal være kompitabelt med conroe... Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 uansett hvor vitterlig d står der så funker d ikke forde... vis d er BIOS verson 1.xxx så støtter ikke d hovedkortet conroe men vis d er BIOS verson 3.xxx så støtter d conroe men jeg vet ikke hvilken verson som er installert... Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 har bios verson 3.4 Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=326971der står d i en stor rød firkant at d hovedkortet støtter intel core 2 duo... men var å sjekka på msi og der sto d at d ikke støtta conroe... har kjøpt d hovedkortet og bygd en PC med intel E6300 har fått starta PC'n 2 ganger, en gang fikk jeg formatert harddisken og den andre gangen fikk jeg installert xp. men nå står d bare en kvit strek oppe i venstre hjørne og blinker og så går d ikke an å gjøre noe mer. har hatt d problemet både før og etter at jeg installerte windows... 7761185[/snapback] Hvis du har fått installert XP på/med det hovedkortet og Core2Duo CPU, så er det jo klart at det funker..ellers hadde du jo ikke fått installert noe som helst....det er sikkert noen BIOS-innstillinger som må gjøres...kanskje.. Hvis du sjekker her: http://www.msi.com.tw/program/products/mai...ail.php?UID=742 så står det jo at Conroe søttes... Endret 20. januar 2007 av Jovi60 Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 har bios verson 3.4 7761555[/snapback] Da burde det jo absolutt støtte Conroe Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) har funne ut at hvis jeg resette CMOS så starte PC'n som den skal bortsett fra noen meldinger om f floppy error og at d ikke går an å kjøre i RAID... men når jeg starte maskina på nytt så er den kvite streken der igjen... så jeg må resette CMOS hver eneste gang jeg skal starte maskina... har fiksa floppy og raid instillingene men maskina starte fortsatt kun en gang etter at jeg har resetta cmos Endret 20. januar 2007 av Hellriser Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Overklokkings- , volt- eller andre problem(er)? Frankie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå