Hansey Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) En kompis av meg har en Acer Aspire 5003WLMI. -AMD Turion 64 ML-32 processor (512kb L2 cache, 1.8 GHz) -1GB DDR ram -SiSM760GX skjermkort ( dritgreier? ) Kompisen min er skuffa over ytelsen i spill, vet at skjermkortet ikke er ment for spill, men det er totalt udugelig. Men tenkte jeg skulle spørre om det går ann å få gjort noe med det? Takk på forhånd! Endret 20. januar 2007 av Hansey Lenke til kommentar
ventle Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 SiS skjermkort er nok langt i fra valget til å spille med. SiS-kort er laget for å bruke ekstremt lite strøm, for å forbedre batteritiden og minske varmeutviklingen i en bærbar maskin, dette går naturligvis på bekostning av ytelse. Kortet er heller ikke såvidt meg bekjent mulig å klokke. Det eneste jeg ser for meg som kan bedre ytelsen (litt) er å gå kjøre Windows 2000 i stedet for XP (om han kjører XP i dag) da Win2K er ett langt mer ressursgjerrig OS. Om du har en 3DMark-score på maskinen så vi har en pekepinn på nøyaktig hvor dårlig det er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå