Hawken_ Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Kjøpte meg Microsoft Intellimouse 3.0 i går og var som en unge på julaften når jeg skulle prøve den på Rainbow Six Vegas...men det gikk litt skeis. Inne i spillet var det i umulig å tilegne "knappen på scrollhjulet" (mouse 3) noen fornuftig funksjon. Hver gang jeg trykte på denne hoppet jeg ut i windows. I "MS Mouse"-programmet var denne satt til "default" (Instant viewer), men uansett hva jeg forandret den til fikk jeg den ikke til å gjøre det jeg vil den skulle gjøre...slik som den gjorde på den gamle billigmusa mi. Er det noen som har noen tips her?Hva skal den stå på (...i spillet skal jeg zoome inn med den knappen) og er det mulig å stenge av hele greia,slik at jeg kan bare bruke den som en vanlig mus? Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) har du lagt inn microsoft sine offisielle drivere for musa ? Endret 20. januar 2007 av <Iversen> Lenke til kommentar
Hawken_ Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 har du lagt inn microsoft sine drivere? 7761044[/snapback] ja,det vil jeg tro....kjørte den cd-en som fulgte med Lenke til kommentar
Toby^ Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 du tar bare og bytter der det står defauly til shcroll hadde det samme problemet;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå