Singularitet Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Har fått ordna meg et lite hjemmenettverk med WinXPSp2 på alle maskiner. Dette fungerer helt bra med ett unntak. Jeg får ikke sett på alle bildene i enkelte mapper på en maskin i nettverket. Får da feilmeldingen om at det ikke er tilgang til fila. Det skal ikke være gjort noe som tilsier dette. Får opp filstørrelse og alle data om fila, men ikke noe bilde på min maskin.. Dette er ganske frustrerende da jeg vil sikkerhetskopiere familiebildene våre til min maskin.. Lenke til kommentar
Singularitet Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Ingen av dete kyndige som vet noe om dette problemet? Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 har du gitt tilatelse til å skrive og slette? kanskje d kan hjelpe.. hjemmenetverket her har sine sure øyeblikk det også.. Lenke til kommentar
Singularitet Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Enkelte bilder i ei mappe kan jeg kopiere over til mine Dok, eller se dem i filmstripe, men noen bilder er da umulige å gjøre noe for meg. Alle bilder er direkte lasta ned fra Nikon kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå