Howard Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 OCZ har lansert et nytt sett minnemoduler med vannkjøling - denne gangen av det mer moderate slaget. Les mer Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 ser jo bra ut,, trenger jeg det... Neppe.. seph Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Greit at de lager kjøleløsningene på denne måten. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Prisen på det kule ? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Prisen var vel ikke åpenbart enda. Hvor mye ekstra er det egentlig å tjene på å vannkjøle minnet? Lager jo ekstra klabb i maskinen, da man må ha slanger bort til minnebrikkene også. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Sant nok, men det er jo en "must-have" greie for de som vil vannkjøle alt! Kan jo også være en liten fordel i helt vifteløse og tettpakkede systemer hvor man gjerne vil ha all varmen ut av maskinen med vannet.... Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Hm... Er det ikke like greit å kjøpe et par vanlige brikker, og så kjøpe vannkjølingssett til dem, for eksempel denne? Jeg er generelt ikke en veldig stor fan av slikt ferdig vannkjølt datautstyr. Det blir ofte både dyrere og mindre fleksibelt enn å kjøpe vannblokkene separat. Kjøleeffektene blir nok stort sett den samme. Men jeg skal vente med å si noe konkret om dette produktet til jeg har lest anmeldelser og sett prisene. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 en fordel med vannkjølte brikker direkte fra leverandør er at du har garanti på de. egenmontert vannkjøling krever som oftest at du tar av heat sinks, og det dreper garantien. samt at du kan risikere å rive av chips på rammen, fordi heat sinken på brikka er så godt festa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå