Itw Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Heisann Har i dag siden www.UberBillig.com som jeg å en kompis driver, og vi skulle gjerne hatt en nettbutikk i siden vår for å få gjor ting litt enklere for kunder og oss selv. Så jeg lurer på hva/hvor får jeg tak i noen frelancere som kan dette og kansje tilogmed har en simpel enkel nettbutikk ligende som vi kan leie inn for en billig penge? For saken er jo at vi skal begynne og bygge oss større nå, har ikke allverden av kapital så ønsker jo at dette skal gå så smertefritt og kostnadsfritt som mulig. Han vi leide inn til siden har ikke laget nettbutikk tiligere å kan derfor ta veldig lang tid om han skulle lage noe fra scratch. Har prøvd litt med mamut selv, men har jo ikke peil på hvordan jeg kan intregere den i siden vår engang.. For pr i dag er det ikke noe must for oss at designet skal passe, likegregreit at butikken åpner i en ny side eller noe sånt. Vi skal ikke ha så mange varene heller ca 20-30 artikler. Så hvor finner jeg en som kan dette, er billig, og kansje tilogmed har en ferdig løsning? Send meg en PM om det er deg eller rett meg inn på rett retning i posten;) Og sist og ikke minst hva tror dere vi må ut med for en griseenkel løsning? Lenke til kommentar
Joggster Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 søk på cubecart på google! Fungerer helt greit til deres bruk og det er gratis;) Lenke til kommentar
Itw Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Men problemet mitt er at jeg har ikke en fjerneste anelse hvordan jeg skal intregere noe sånt i siden vår engang:( Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Bruk OsCommerce! Det er et script skrevet i PHP og bruker databasen MySQL. Det krever da bare støtte for PHP og MySQL, noe de fleste webhotell har idag. Du trenger ikke integrere, du kan jo bare linke til nettbutikken som du selv setter opp automatisk. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Den saken du nevner Glisevask har jeg testet men var ikke helt happy med den siden det var dårlig å legge til beskrivelse, og uten moms og med moms prisen kom opp... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Du må styre litt med det. Plugins og sånt no! Faren min kjenner ikke noe særlig til PHP og greide å sette opp OsCommerce helt perfekt uten noen slike problemer. Men du må bruke litt tid på det. Men det finnes jo andre alternativer! Du kan jo kikke litt på hotscripts.com. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Hadde jo allerhelst sett at vi fikk leid inn noen som kan dette, og kansje bare ville brukt noen timer på å få den satt opp:) Er grønn på det meste av dette jeg:/ Lenke til kommentar
Joggster Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Hvis du laster ned cubecart, instalerer du det som et annet program! Du klarer vell og instalere ett program med veiviser? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) joda det skal gå greit:) Men er det å få det intregert med siden vi har fra før av jeg ikke skjønner... Skal laste det ned nå å teste:D Endret 20. januar 2007 av Itw Lenke til kommentar
Joggster Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 enkleste å gjøre først er og legge til en link til butikken så blir det en egen side! i begynnelsen er det mere en bra nok;) Lenke til kommentar
Itw Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Ja det var min plan A Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Fikk lyst på Xeon på fatterns bil. Hehe.. Når jeg tar over bilen så har du en kunde... Se i signaturen for bilde av fatterns uberbil. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Offtopic: Ja skal installere på gubbens Xantia nå snart:D Og klart om noen vil lage butikken for Xenon sett så er jo ikke noe bedre enn det;) Endret 20. januar 2007 av Itw Lenke til kommentar
Itw Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Heisann Skulle til å installere CubeCart nå, men fikk opp feilmelding på steg 2. Please ensure the file permission are set correctly to continue Har vist noe med operativsystem på servern. Stod jeg skulle: 1. Locate the file that requires a change of permission and right click it and select 'CHMOD'. Men her datt jeg ut, vet ikke hva jeg leiter etter engang:( Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 i ftp vinduet ditt må du høyreklikke på de filene som CubeCart skal ha skriverettigheter til, og velge chmod til 777 Lenke til kommentar
Itw Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Hvilke filer skal CubeCart ha skriveretigheter til da? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Om du skal ha eit skreddersydd system: Minst 30 000. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Som jeg sier så er det enkleste av enkleste jeg skal ha:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå