Gå til innhold

Hvor er RAM-slot #2 på FSC V3505?

Gjest Slettet+9018234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9018234

Sitter med min Fujitsu Siemens Amilo Pro v3505 og skal til å sette i en ekstra RAM-modul i laptop'en, men klarer ikke helt å finne noen guides på hvordan dette gjøres.

Under panelet på undersiden, som er lett tilgjengelig, sitter RAM-slot #1, hvor det allerede står i en 512MB-brikke. Har lest diverse plasser at RAM-slot #2 sitter under tastaturet, men jeg finner ingen fremgangsmåter på hvordan å få tilgang til dette.

Maskinen har 2-slot'er for RAM, dette står spesifisert på Fujitsu sine sider. Er det noen her som kan hjelpe om hvordan å installere RAM-modul #2?

mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9018234

Undersiden har kun 1 deksel, det som jeg beskrev over. Forutenom dette er det utallige skruer. Løsnet endel av de, men oversiden lot seg ikke fjerne så lett. Tar ikke sjansen på å bryte på noe jeg ikke vet hvordan jeg går frem på.

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Gjorde en videre sjekk, og det er ingen vei i helsikke at sluttbruker skal kunne få installert denne modulen selv. Regner med jeg returnerer produktet (returretten) og skaffer meg en med 1GB installert som standard.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...