Gå til innhold

Nytt tastatur - ca. 500 kr

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg trenger nytt tastatur fordi mitt ikke reagerer hele tiden! Har brukt lang tid på dette innlegget :(

Jeg vil ha et med mediaknapper og et som egner seg or CS som g15. Men jeg lurer på om hvis jeg kjøper G15 på komplett.no får jeg norskt eller engelsk tastatur? Og det samme gjelder Saitek Eclipse? Noen som vet?

Hvis jeg får begge tastaturene som et norskt tastatur står valget mellom de to.

Hvis ikke må jeg ha råd fra dere til et nytt tastatur som skal ha mediaknapper og er bra til CS, og som er norskt.

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eclipse II er ihvertfall norsk tastatur, og det er utrlolig godt å skrive på, samt det er lys i tastene, som du kan skifte mellom blå, rød og lilla, og du kan dimme dem, og skru dem av. Også er det volum taster, play, stop, neste, forrige, media taster på det. Utrolig deilig å slippe alt det styret som er på G15 tastaturet.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte ihvertfall mitt hos komplett, og jeg fikk norsk tastatur. Tror bilde hos komplett bare er sånn fra produsenten sin side, og da viser de sikkert bare basismodellen. Rart hvis en ikke skulle fått norsk tastatur hos en forhandler som er så stor i norge uansett.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte ihvertfall mitt hos komplett, og jeg fikk norsk tastatur. Tror bilde hos komplett bare er sånn fra produsenten sin side, og da viser de sikkert bare basismodellen. Rart hvis en ikke skulle fått norsk tastatur hos en forhandler som er så stor i norge uansett.

7760008[/snapback]

Ja du har vel rett. Tror du eneren av saitek eclipse også er norskt? er det mediaknapper der også?

Lenke til kommentar

Det vet jeg ikke, men der har du ikke noe valg av farger på lyset, og heller ingen dimmer hvis ikke jeg husker feil. Du kan velge mellom rød eller blå lys når du kjøper, men ikke mulig å endre farge med en knapp elns. Jeg ville gått for 2'ern da det er bedre å skrive på, og bedre håndleddstøtte og alt. Har prøvd 1'ern og, men husker ikke om det er mediataster på det.

Ser ikke ut som om det er noe mediataster på det, isåfall er det de 4 greiene som kan være taster over num pad'n. Tipper disse da er play stop og next forrige taster, og ingen volume opp/ned, eller mute knapp.

Endret av exin89
Lenke til kommentar
Det vet jeg ikke, men der har du ikke noe valg av farger på lyset, og heller ingen dimmer hvis ikke jeg husker feil. Du kan velge mellom rød eller blå lys når du kjøper, men ikke mulig å endre farge med en knapp elns. Jeg ville gått for 2'ern da det er bedre å skrive på, og bedre håndleddstøtte og alt. Har prøvd 1'ern og, men husker ikke om det er mediataster på det.

7760061[/snapback]

OK. men hva mener du med en dimmer? :blush:

Lenke til kommentar

7760061[/snapback]

7760072[/snapback]

Vri på en sak for å få mere mindre lys.

Lenke til kommentar

7760061[/snapback]

7760072[/snapback]

Vri på en sak for å få mere mindre lys.

7760081[/snapback]

Ok. :!:

Pappa som betaler, :blush: så får spørre om det går eller om det var i det dyreste laget :cool:

Edit: En ting til, er den en sånn vanlig stor enterkanpp på det norske?

Endret av vhordnes
Lenke til kommentar
Ja det er den gode gamle enter knappen som er lett å treffe. Liker ikke den andre greia jeg heller.

Hvis det blir litt dyrt for han så får du gi han noen kroner da veit du ;)

7760127[/snapback]

Smart tenkt ;) Men ligger litt på minussiden når det gjelder penger nå, hehe :!:

Lenke til kommentar

Alle tastaturene leveres med norskt tastatur, det gjorde værtfall mitt saitek eclipse som er bestilt fra komplett.

MEN hvis du spiller CS så ikke bestill saitek eclipse, fordi du kan ikke bruke 3 taster samtidig, og hvis du spiller så vet du hvor viktig det er :thumbup:

Lenke til kommentar
Alle tastaturene leveres med norskt tastatur, det gjorde værtfall mitt saitek eclipse som er bestilt fra komplett.

MEN hvis du spiller CS så ikke bestill saitek eclipse, fordi du kan ikke bruke 3 taster samtidig, og hvis du spiller så vet du hvor viktig det er  :thumbup:

7761303[/snapback]

tuller du?? Jeg har nettop bestilt! Gjelder dette 2-eren også??

Bestilte 2-eren!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...