Snorre Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Som dere sikkert alle vet har det vært to diskusjon.no-treff for ikke mange månedene siden. Det ene foregikk i Oslo en eller annen måned jeg ikke helt husker. Det andre foregikk i Bergen i romjulen og ble en suksess etter mine standarder. Nå er ikke mine standarder svært høye, men nok om det. Jeg syntes treffet i Bergen var ganske så fornøyelig, var der jo selv og greier. Folkene som ble med var hyggelige, og er det nok fortsatt, og det hele var ganske koselig. Nå har det seg slik at Dotten spurte meg om ikke det var planlagt noe forum-treff i Bergen igjen om ikke så lenge. Det var det jo ikke, men det er det vel fullt mulig å gjøre noe med. Derfor har jeg lyst til å gjøre denne påbegynte begivenheten til en fast tradisjon. Dette betyr selvfølgelig ikke nødvendigvis at vi må ha treffene til faste dager med så og så stort mellomrom. Det hele kommer til å bli ganske så fritt, men hakket mer organisert enn de tidligere treffene. Det jeg tenker er at man kan ta rundt fem eller flere treff i året der vi samles og har det moro. Man planlegger da treffene etterhvert som det blir stemning for ett og gjennomfører deretter treffet. Det som kan være lurt som hvertfall ble vektlagt på Bergens-treffet var at man fikk en ordentlig oversikt over hvilke brukere som kunne komme. Dette gjorde det hele lettere og mer oversiktlig. En annen ting å tenke på er økonomien til brukerene. Alle er ikke like rike, og å gå på noen fanzy restaurant er ikke veldig lurt sådan. Denne ideen er høyst i idefasen, og det er her dere kommer inn. Jeg vil at dere skal komme med innspill, kommentarer, ideer ol. Jeg har tro på at disse treffene kan øke kvaliteten på forumet og bedre forholdet mellom brukere. Jeg kan love dere at intrykket av andre brukere etter at dere har møtt dem personlig kan forandre seg stort. Snorre Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Selvom jeg bor i en by med få Diskusjon.no brukere og tror folk flest ser på meg som en idiot, ønsker jeg å foreslå nerdedresskoder. Hva med å gå i en spesiell t-skjorte som sier noe om Diskusjon.no eller Hardware nettverket? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Vel hittil har det vel vært lite til kleskode. Folk har gått med det de vil og trives i. Så jeg tror rett og slett vi bør ha det slik. Er ikke alle som har lyst til å løpe rundt med diskusjon.no-t-skjorte. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Det andre foregikk i Bergen i romjulen og ble en suksess etter mine standarder. Nå er ikke mine standarder svært høye, men nok om det. Jeg syntes treffet i Bergen var ganske så fornøyelig, var der jo selv og greier. Folkene som ble med var hyggelige, og er det nok fortsatt, og det hele var ganske koselig. Snorre 7759844[/snapback] Aa kaste opp utenfor porten min kan ikke kalles annet enn suksess... Bergenstreff til sommeren! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg hadde håpet vi kunne la det der høre til forsiden. *Ehem* Så ikke mere off-topic nå. Forøvrig tror jeg det hadde vært artig å ha et treff til april/mai en gang. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg ville håpet på et Bergenstreff jeg kunne kommet på. Mange der over jeg vil treffe. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Det trenger jo ikke nødvendigvis være treff som går over en hel kveld (selv om det hadde vært artig). Små treff hvor man går og spiser og bowler o.l er jo ikke å forakte. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 et i hønefoss for de noe mindre hadde ikke vært og forakte Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg tror jeg er med på neste treff i Bergen! Ville på det som var i romjulen, men kom aldri så langt. Litt skeptisk til faste og organiserte treff, ettersom for hyppig møtevirksomhet kanskje vil føre til at oppmøte blir mindre og mindre? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Sykkylvs/ålesunds treff? Endret 20. januar 2007 av Petersk91 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Vel, jeg tror ikke rundt fem eller seks treff i året kan regnes som for mange. Treff hver andre måned er i det hele tatt ikke så mye, og jeg tror ikke det ville være noe problem. Når sant skal sies tror jeg det er bedre å ha det så ofte enn f. eks bare en gang i året. Om man treffer hverandre litt oftere kan man stifte et litt nærmere bekjentskap med folk og i så måte kanskje også faktisk få seg noen nye venner, da fra forumet. Poenger er selvfølgelig ikke at man må ha så og så mange treff. Å skulle gjøre sosiale eventer til noe fast er jo ikke nødvendigvis noen god måte å gjøre ting på. Men å ha flere treff enn det man har nå kan jo være greit. Jeg synes det er koselig med slike treff da det virker på meg som om forumfolk er eksepsjonelt hyggelige folk. Finnes vel unntak her og, noe man har sett eksempler på uten at jeg skal gå nærmere på det. Poenget er hvertfall at jeg tror det ville være hyggelig med noen treff i året. Om det er stemning for det er jo en annen ting. Noen ganger er det stemning for treff, andre ganger ikke. Det tror jeg rett og slett man må leve med. Men som den "ildsjelen" jeg er for forum-treff ønsker jeg å få igang litt diskusjon og oppmerksomhet rundt dette. Selv gleder jeg meg til et eventuelt nytt forum-treff her i Bergen, og håper andre også gjøre det. Når man skal ha et eventuelt nytt ett kan man jo finne ut etter hvert. Jeg synes selv vi kan godt kan ha det for eksempel i april en gang, om ikke tidligere. Det er jo enda kaldt her i Bergen, så man får nå se. Uansett tror jeg det kunne vært artig å ha et om ikke veldig lenge. Om disse treffene kommer til å bli noe særlig andre steder enn i de største byene vet jeg jo ikke. Så dersom noen i de mindre byene vil forsøke må de gjerne det. Det er såklart ikke noe problem å dra til Oslo f. eks når det er treff der, eller Bergen når det er treff der osv. Jeg tenker at man kan lage en tråd med oversikt over forskjellige byer, og alt om treffene i disse byene. Altså når de holdes, hvor de holdes, hvem som blir med og lignende. Snorre Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Folk kan komme til Tromsø, det er jo et par av oss på forumet o_O Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 et i hønefoss for de noe mindre hadde ikke vært og forakte 7761654[/snapback] Haha. Du er faktisk den første personen fra Hønefoss jeg har sett inne her, sett bort i fra Tonio. Jeg tror ikke det er så mange å treffe på i Hønefoss egentlig Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hva med Stavanger-folket da? Kjekt med et treff i Stavanger også kanskje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hva med Stavanger-folket da? Kjekt med et treff i Stavanger også kanskje? 7769449[/snapback] Kristiansands-folket også Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 er det ett krav og komme fra den byen treffene er i? jeg kan møte opp i byene: Oslo, stavanger, kr.sand og Arendal... så om det er møter der, helt i helga så har jeg lyst til og komme ivartfall Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Det hadde vært skikkelig kjekt, Snorre, om vi kunne hatt flere treff ^^ Gjerne med noen færre alkoholenheter. (Jeg tar vinflaska fra deg neste gang ) Men jeg stemmer et høyt ja, på en betingelse; Prøv å dra med deg fattern neste gang Han har masse fans. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Her i Trondheim har vi forumtreff hele tiden, cun arrangerer fest og hele gjengen dukker opp. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Her i Trondheim har vi forumtreff hele tiden, cun arrangerer fest og hele gjengen dukker opp. 7771246[/snapback] Når får jeg komme? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hvis det vurderes treff i Bergen, kan jeg kanskje stille hus. Dog tar bussturen en halv time fra sentrum. Men tilbudet er jo der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå