Gå til innhold

Billig sony ericsson+bra kamera

ostov

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg liker best sony ericsson sine modeller. Bruker for øyeblikket Z610i, men er ikke glad i klapstelefoner. Kamera er heller ikke noe å skryte av. Har hatt k700(?) w810 og nå z610. Det jeg leiter etter er en rimelig tlf. med bra kamera. Har sett litt på k610, men den er litt dyr. (lei av telefoner som koster mye)

Hva slags andre typer er det å anbefale. Hvordan er kamerat på k610 i forhold til z610?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kameraey til k610 har samme oppløsning og har heller ikke autofokus. det er aller mest sannsynlig det er et like dårlig kamera. hvis du skulle hatt noe billig men med bedre kamera, synes jeg fortsatt k750i ikke er så verst. :)

Lenke til kommentar
k750 er litt kjedelig da iforhold til pris. Er kamera på nivå med w810? Jeg vil ha en liten og grei en:D

7767364[/snapback]

Ja, kameraet er nesten identisk (er vell ørlite bedre det på W801i, men bildene blir ofte dårligere med W810i fordi den ikke har linsedeksel og det lett kommer støv på linsa.)

Lenke til kommentar
k750 er litt kjedelig da iforhold til pris. Er kamera på nivå med w810? Jeg vil ha en liten og grei en:D

7767364[/snapback]

Ja, kameraet er nesten identisk (er vell ørlite bedre det på W801i, men bildene blir ofte dårligere med W810i fordi den ikke har linsedeksel og det lett kommer støv på linsa.)

7773144[/snapback]

Jeg vurderer også K610i, W810i og K750. Det jeg ønsker er et greit kamera og en grei mp3 spiller.

K610i har 3G, men dette trenger jeg strengt tatt ikke eller? 2 mill kamera uten autofokus. Hvordan er mp3 spilleren?

W810i har 2 mill kamera, har den autofokus? Mp3 spilleren er absolutt grei.

K750 har 2 mill kamera med af og deksel. Hvordan er mp3 spilleren?

Lenke til kommentar

7774426[/snapback]

Ja, men ville investert i et bedre headsett.

7775211[/snapback]

Noen forslag? ønsker helst propper.....

7784275[/snapback]

HPM-70 er propper, HPM-65 bøyle

Lenke til kommentar

HPM-70 er propper, HPM-65 bøyle

7784456[/snapback]

Takker lurer på om jeg skal driste meg til å importere disse selv fra Hong Kong:

OEM SONY ERICSSON Handsfree HPM-70

Det er jo litt risky å betale hele $12 for dette og få noe som ikke er orginalvare.... :!:

dvs selgeren har denne forklaringen:

Kindly Remind:

**This item is ORIGINAL but parallel good. Parallel goods are those original good that is not sold through authorized oversea distributors only. NOTE: NO BOX WILL BE PROVIDED. The qualities of authorized imports and parallel imports are the same.

Jeg regner med dette er good shit og $12 er hele 78kr.

Lenke til kommentar
**This item is ORIGINAL but parallel good. Parallel goods are those original good that is not sold through authorized oversea distributors only. NOTE: NO BOX WILL BE PROVIDED. The qualities of authorized imports and parallel imports are the same.

Jeg regner med dette er good shit og $12 er hele 78kr.

7784635[/snapback]

De er garantert ikke orginale til den prisen. Spør Christian86 om ting som er for godt til å være sant:)

Endret av glosi
Lenke til kommentar
Min erfaring, ikke kjøp billig dirtt fra Hong Kong, mye av det er søppel. Kjøpte selv et nokia headsett og det fungerte svært dårlig. Legg heller i litt mer å kjøp det på www.mytrendyphone.no koster ca 150 + 20 i frakt for det headsettet der.

7785757[/snapback]

ok dropper det da.

Lenke til kommentar
Jeg vurderer også K610i, W810i og K750. Det jeg ønsker er et greit kamera og en grei mp3 spiller.

K610i har 3G, men dette trenger jeg strengt tatt ikke eller? 2 mill kamera uten autofokus. Hvordan er mp3 spilleren?

W810i har 2 mill kamera, har den autofokus? Mp3 spilleren er absolutt grei.

7774426[/snapback]

W810i har autofokus og det gir den et godt kamera(det er vel mer eller mindre identisk med K750i), men mangler linsedeksel og det er litt dumt. :thumbdown: mp3 spilleren er jo genial.

hvis du har lyst kan du flashe K750i til W800i, da får du det beste fra begge telefonene. (W800 er ikke den samme som W810i men menyene osv. er vel stort sett det samme.)

les mer om dette her og her.

lykke til! :)

Endret av hernil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...