Anathema Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hallo. Håper dette er nogenlunde riktig kategori å poste i, det var ihvertfall den nærmeste jeg kunne finne. Saken er den at jeg nettopp bestilte meg Dynavoice F-6 fra pcutstyr.no. Disse trenger selvsagt en separat forsterker, som jeg har fra før av. Denne er en modell fra Pioneer kalt Sa-970 (Fra 80 tallet). Jeg kan vagt huske å ha denne forsterkeren koblet til PC før, men jeg husker hverken hvordan eller hvilke kabler jeg bruke til dette formålet. Så spørsmålet blir vel egentelig om noen kan peke meg i riktig rettning i kabelhavet. Det skal altså være en kabel som går fra forsterkeren til lydkortet i pc'en. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Minijack til RCA er det du leter etter. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Takk for raskt svar, da blir det en tur på clas etter en sånn på mandag! Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Bare hyggelig. De har billige på clas. http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=383535 Jarbra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå