Anders Moen Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg prøver å lage slik at man får en pop-up box med en liste over ting man ikke har fylt ut som må fylles ut. Hvis noen kan gi meg et eksempel på for eksempel <input name="navn">, <input name="alder">, og <input name="epost"> (Bare sånn at jeg får sett hvordan den skal være mener jeg Vet dette går an i PHP (uten pop-up bokser), men jeg gjør alltid noe feil da. Derfor skal jeg prøve med JavaScript igjen, for jeg har ikke brukt det på leeeenge! Håper noen kan hjelpe meg Anders Lenke til kommentar
xqus Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 http://www.google.com/search?q=javascript+...:en-US:official Men husk på, selv om du gjør en sjekk på klientsiden, må du også sjekke det på serversiden. En klienside sjekk er aldri en erstattning for en serverside sjekk. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Bare prøvde ut den koden på sida mi, bare skifta navn på den til epost, men det som skjedde: Gadd ikke skrive inn noen ting, fikk alert boksen også ble innlegget lagt til. Noe jeg sikkert må legge til i PHP koden, ikke sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå