Gå til innhold

LAN på Lillehammer første helga i vinterferien


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Det har vært veldig lite LAN på Lillehammer i det siste (riktignok har det vært i omegnen, men ikke på Lillehammer), så jeg og et par kamerater gikk sammen og stiftet foreningen LillehammerLAN, og nå er det endelig klart for LillehammerLANs første arrangement!

 

LANet vil bli holdt i idrettshallen på Jorekstad, fra fredag den 23. februar til mandag den 26. februar. Dette er den første helga i vinterferien på Lillehammer.

 

Det vil bli gigabitnettverk og 50 Mbps internettlinje, og plasser for 176 deltakere. Det blir bl.a. konkurranser i Counter-Strike 1.6 og WarCraft 3.

 

Billettprisen er satt til 250 kr., og påmeldingen ligger nå ute på websiden vår http://www.lillehammerlan.no/. Vær oppmerksomme på at vi har satt et forbehold om at arrangementet blir avlyst dersom det ikke er flere enn 150 påmeldte innen den 9. februar (så spre budskapet! :) ).

 

Håper dette er noe som høres interessant ut! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Du Ice Man...Er det ikke du som har kontroll på økonmien på B-LAN da?

Tror ikke du skal være så stor i kjeften gitt...

Dere fikk ikke engang gitt folk compo premiene sine..

NABB OWNED

7843025[/snapback]

 

 

Var hjemom og sov under CS-compoen jeg :)

Folk fikk premie, bare ikke de enorme pengesummene de hadde sett for seg.

Dessuten var det ikke jeg som tok avgjørelsen på å bestille en milliard T-skjorter, for ikke å glemme at om du gransker reglene, så har vi visse forbehold.

Selv om jeg styrer økonomien, så har jeg (desverre) ikke noe pengetrykkeri i kjelleren :(

 

Det bedrer seg nok til neste gang skal du se, kan ikke funke like godt for oss hvert år heller, men vi holder det da gående.

 

For ikke å glemme at du ikke var der en gang da...

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar
Du Ice Man...Er det ikke du som har kontroll på økonmien på B-LAN da?

Tror ikke du skal være så stor i kjeften gitt...

Dere fikk ikke engang gitt folk compo premiene sine..

NABB OWNED

7843025[/snapback]

 

Vel, nå skal vel ikke du si så mye da Plexus... er på grunn av sånne som deg, at vi ikke fikk gitt folka en penge premie!

 

on topic: GL with lillehammerLAN! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...