XargoL Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Heisann! Det har vært veldig lite LAN på Lillehammer i det siste (riktignok har det vært i omegnen, men ikke på Lillehammer), så jeg og et par kamerater gikk sammen og stiftet foreningen LillehammerLAN, og nå er det endelig klart for LillehammerLANs første arrangement! LANet vil bli holdt i idrettshallen på Jorekstad, fra fredag den 23. februar til mandag den 26. februar. Dette er den første helga i vinterferien på Lillehammer. Det vil bli gigabitnettverk og 50 Mbps internettlinje, og plasser for 176 deltakere. Det blir bl.a. konkurranser i Counter-Strike 1.6 og WarCraft 3. Billettprisen er satt til 250 kr., og påmeldingen ligger nå ute på websiden vår http://www.lillehammerlan.no/. Vær oppmerksomme på at vi har satt et forbehold om at arrangementet blir avlyst dersom det ikke er flere enn 150 påmeldte innen den 9. februar (så spre budskapet! ). Håper dette er noe som høres interessant ut! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Dæven, noen som prøver seg på Jorekstad igjen, gikk ikke akkurat veldig bra forrige gang. Lenke til kommentar
XargoL Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Hvis en fordom basert på lokalene våre er det eneste du har å komme med, tror jeg vi ligger godt an. Lenke til kommentar
Dj-pleXUs Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Du Ice Man...Er det ikke du som har kontroll på økonmien på B-LAN da? Tror ikke du skal være så stor i kjeften gitt... Dere fikk ikke engang gitt folk compo premiene sine.. NABB OWNED Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Du Ice Man...Er det ikke du som har kontroll på økonmien på B-LAN da?Tror ikke du skal være så stor i kjeften gitt... Dere fikk ikke engang gitt folk compo premiene sine.. NABB OWNED 7843025[/snapback] Var hjemom og sov under CS-compoen jeg Folk fikk premie, bare ikke de enorme pengesummene de hadde sett for seg. Dessuten var det ikke jeg som tok avgjørelsen på å bestille en milliard T-skjorter, for ikke å glemme at om du gransker reglene, så har vi visse forbehold. Selv om jeg styrer økonomien, så har jeg (desverre) ikke noe pengetrykkeri i kjelleren Det bedrer seg nok til neste gang skal du se, kan ikke funke like godt for oss hvert år heller, men vi holder det da gående. For ikke å glemme at du ikke var der en gang da... Endret 1. februar 2007 av Iceman™ Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Du Ice Man...Er det ikke du som har kontroll på økonmien på B-LAN da?Tror ikke du skal være så stor i kjeften gitt... Dere fikk ikke engang gitt folk compo premiene sine.. NABB OWNED 7843025[/snapback] Vel, nå skal vel ikke du si så mye da Plexus... er på grunn av sånne som deg, at vi ikke fikk gitt folka en penge premie! on topic: GL with lillehammerLAN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå