Gå til innhold

Fått tak i Zelda: Twilight Princess på Gamecube

Johkmil

Anbefalte innlegg

Endelig! :w00t: Et eller annet var forsinket i leveransene fra Nintendo til butikkene i området så det først kom i går, men nå kan endelig vår favorittsverdmann igjen boltre seg på gode gamle Cuben. :w00t: Link FTW!! :w00t:

Endret av IamBored
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oi. Bor du midt på vidda eller noe? Det har jo vært i butikkene i evigheter.

7759677[/snapback]

Bor rett utenfor Bergen, i Fana. Det kan være en sammenheng med at alle spillbutikkene i området har kuttet ut Gamecube. De fikk det inn på Spaceworld, Lagunen på torsdag. (Litt TOTALT unyttig info: Lagunen er Norges største kjøpesenter etter inntekt)

Endret av IamBored
Lenke til kommentar

Det er litt rart at spillet kom så seint til deg. En kamerat av meg er ferdig med spillet og han har funnet alle piece of heart. Jeg har også fått spille en del hos han og er godt på vei.

Men det er bra spill, det er det. Selv er jeg nok en Nintendo-tilhenger.:p

Lenke til kommentar

Er veldig glad i Zelda, selv^^ Har også spillet på Gamecube, men jeg tar meg alltid veldig god tid og nyter det virkelig, så det tar nok litt tid før jeg blir ferdig for å si det mildt *ler* Har spilt i rundt 40 timer, tror jeg..

Men jeg elsker virkelig det spillet.. de har gjort det så vakkert, tatt med detaljer som jeg virkelig bryr meg om, og mange fine ting^^ Den nydelige stemningen.. lyset.. musikken.. ulvelink.. snakking med dyr.. stjernehimmelen og månen.. klapping av dyr.. graving.. knurring.. filleristing.. Epona.. uling.. og mye mer, er så fantastisk^^

Men best av alt er stemningen.. (har forresten brukt tid i det nydelige fiskeområdet^^)

(Ellers trodde jeg at Kvadrat var det største kjøpesenteret, men er vel i alle fall blant de største :p )

Lenke til kommentar

er endelig inne på bestillingslista til komplett etter WII (bestilte 28 des :( )

Har alle zelda spillene untatt de til Gameboy.

Er stor fan, mest fan av 3'a til snes.

Jeg klarte Majoras mask (64) på 1-2 uker uten info/hjelp fra nett (viste ikke at det fantes), + det var første gangen jeg spilte det :p

Rekorden min i Majoras Mask er at jeg runda spillet på 2 dager.

Gleder meg sinnsykt til Zelda: Twilight Princess, og håper jeg ikke blir

skuffet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...