DeathByDigital Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Driver med et lite prosjekt som du kan se HER! Lurer på hvor mye en 80CM radiator takler? Vi snakker om et desktop system. Dersom jeg kjøper denne , så slipper jeg å skjære hull i kabinettet. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg tar et skikkelig "guesstimate" og TROR at den 80-mm-radiatoren bråker mindre og ikke vil være dårligere enn bigwater-radiatoren. (og det er vel viktig med lav støy for den kvinnelige halvdel ) Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Takker for svar... (bestilte 2stk i natt) Så jeg håper det blir shipet i dag. Har det noe for seg å sette en vifte foran radiator som blåser, og en etter som suger? For teskjeelskerene: en vifte på hver side av radiatoren. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Noen mener at en slik push/pull-ordning kan bli noe bedre. Det er dog snakk om en _liten_ forbedring. Husk at dette vil ta stor plass, da: disse 80-mm-radiatorene er ganske dype! Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Har best plass i dybden ;D Men håper på at bestilte radiatorer holder for et normalt desktop system. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå