SpecialForce Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Hei folkens! jeg har en fujitsu siemens med nyskifta hovedkort(reparert av systec reperatøren til fujitsu-siemens) problemet er at jeg mangler cden drivers and ultillities som følger med så noen av driverne finner jeg ikke! ja jeg har lasta ned drivere fra hjemmesiden men jeg mangler en så det hadde vært til stor nytte hvis noen gadd og laste opp hele drivers and ultillities + gi meg et lite råd på problem nr 2: på PC-en er det en knapp som deaktiverer trådløst nett men i og med at hovedkortet er skiftet er denne knappen av en eller annen grunn ikke tatt hensyn til så den er nå funksjonsløs! denne er innenfor garantien i og med at hovedkortet er skiftet så jeg lurer på er dette nok til og klage? eller er dette noe jeg kan fikse selv? fordi det er jo en relativt enkel sak og det er dritt og faktisk ¨måtte sende inn PC-en på nytt! alle hjelpende hender mottas med STOR TAKK SpecialForce edit: glemte og legge til at PC-en tidligere hadde en mekanisk feil som ble stadfestet av både microdaysy og office-senteret vet ikke om dette er relevant men kan være nyttig... under oppholdet på "hotel" systec fikk PC-en nytt hovedkort pga en kjent feil som kanskje kunne være grunnen og som jeg tror stemmer ganske overens i og med at jeg faktisk skriver på den NÅ håper denne infoen var relevant til saken. Endret 21. november 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå