Tandamram Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) In an exclusive interview with the UK Official Xbox Magazine, Bethesda have revealed more details about Fallout 3, the legendary post-apocalyptic RPG franchise they took over in 2004. OXM Edit: La til et spørsmålstegn i topic for å slippe en senere halshugging. Is it wishful thinking that Fallout 3 will eventually be released on Microsoft's next-gen machine? With the game itself utilising the same Gamebryo engine as Oblivion, perhaps not. And promised to be as huge and open-ended as their multi-award winning 2006 effort, demand for Fallout 3 on the Xbox 360 would be huge.Sannsynligheten er vel veldig stor for at det kommer til 360, i.o.m at det kjører på samme motor som Oblivion. Får håpe det er noe mer i issue #18 av OXM. Endret 19. januar 2007 av WonderStivi Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Isåfall blir det det spillet jeg har ventet evig lengst på, faktisk helt siden Fallout 2 kom i 98. Blir nok aldri den samme sjarmen over spillet uten den gode gamle 2D-enginen, men jeg er absolutt villig til å la tvilen komme dem til gode. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Jer 95% sikker på at Fallout 3 kommer til å bli en stor skuffelse. Bethesda har allered bekreftet at de ikke bryr seg om hva Fallout fansen likte ved spillserien, et taktisk og dypt rollespill, og at de utvikler et 3D action basert rollespill ala Oblivion. Jeg fatter ikke helt vitsen ved å bruke Fallout franchisen hvis man ønsker en annen målgruppe enn Fallout fansen. Haddde det ikke da vært bedre å komme opp med et eget konsept? Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Støttes. Fallout-serien har sannsynligvis den mest trofaste tilhengerskaren i spillverdenen, kanskje ved siden av Starcraft. Fallout-fansen har gitt opp Bethesda for lenge siden. De lager actionspill, ikke rollespill. Slik ble nyheten mottatt hos No Mutants Allowed: "First interview on Fallout 3 goes to an XBox 360 magazine? That should clear up some questions on who the intended target audience is. Who ever thought we'd hear the sentence "demand for Fallout 3 on the Xbox 360 would be huge" uttered in anything other than anger? Same target audience as Fallout: Brotherhood of Steel, people." Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Veldig synd om de skulle klusse til noe så flott som Fallout-serien. Det er en helt egen følelse med disse spillene, skikkelig go'følelse! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Jer 95% sikker på at Fallout 3 kommer til å bli en stor skuffelse. Bethesda har allered bekreftet at de ikke bryr seg om hva Fallout fansen likte ved spillserien, et taktisk og dypt rollespill, og at de utvikler et 3D action basert rollespill ala Oblivion. 7761954[/snapback] Ja, og tipper det blir krig mellom de hardcore fansene som liker det og hater det. Hvor sa de dette? Lenke til kommentar
Diffidentia Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Jer 95% sikker på at Fallout 3 kommer til å bli en stor skuffelse. Bethesda har allered bekreftet at de ikke bryr seg om hva Fallout fansen likte ved spillserien, et taktisk og dypt rollespill, og at de utvikler et 3D action basert rollespill ala Oblivion. 7761954[/snapback] Jeg ser på dette som ren bullshit. Bethesda har jo en rekke ganger konstantert at de ønsker å lage et spill som følger den kjernen de orginale Fallout-spillene hadde. Todd Howard har jo utalt at han er en stor fan av Fallout-serien. At det blir et 3D-spill ser jeg på som helt naturlig. Jeg tror neppe det blir en FPS, men heller at de velger en tredjepersons synsvinkel i en god 3D-motor, noe a'la den orginale isometriske synsvinkelen. Jeg fatter ikke helt vitsen ved å bruke Fallout franchisen hvis man ønsker en annen målgruppe enn Fallout fansen. Haddde det ikke da vært bedre å komme opp med et eget konsept? 7761954[/snapback] Men ønsker vel ikke en annen målgruppe, men heller å utvide målgruppen. At spillet kommer til konsoll ser jeg bare på som positivt, da jeg ikke tror at konsollspill er kun overfladiske møkkaspill, for å sette det litt på kanten. Jeg ønsker Bethesda lykke til og håper de kan både innfri ønskene til fansen og utvikle Fallout-universet i en positiv retning. Hvis ikke blir det "Bloody Mess" Endret 20. januar 2007 av myrkul Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Jer 95% sikker på at Fallout 3 kommer til å bli en stor skuffelse. Bethesda har allered bekreftet at de ikke bryr seg om hva Fallout fansen likte ved spillserien, et taktisk og dypt rollespill, og at de utvikler et 3D action basert rollespill ala Oblivion. 7761954[/snapback] Jeg ser på dette som ren bullshit. Bethesda har jo en rekke ganger konstantert at de ønsker å lage et spill som følger den kjernen de orginale Fallout-spillene hadde. Todd Howard har jo utalt at han er en stor fan av Fallout-serien. At det blir et 3D-spill ser jeg på som helt naturlig. Jeg tror neppe det blir en FPS, men heller at de velger en tredjepersons synsvinkel i en god 3D-motor, noe a'la den orginale isometriske synsvinkelen. Jeg fatter ikke helt vitsen ved å bruke Fallout franchisen hvis man ønsker en annen målgruppe enn Fallout fansen. Haddde det ikke da vært bedre å komme opp med et eget konsept? 7761954[/snapback] Men ønsker vel ikke en annen målgruppe, men heller å utvide målgruppen. At spillet kommer til konsoll ser jeg bare på som positivt, da jeg ikke tror at konsollspill er kun overfladiske møkkaspill, for å sette det litt på kanten. Jeg ønsker Bethesda lykke til og håper de kan både innfri ønskene til fansen og utvikle Fallout-universet i en positiv retning. Hvis ikke blir det "Bloody Mess" 7762966[/snapback] Flott innlegg. Det er slikt jeg ser på saken også. Jeg elsker Fallout, men jeg vil ikke kun ha mer av det samme. Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Er stor fan av de to første Falloutspillene, og gleder meg veldig til Fallout 3. Tør ikke håpe på at det blir like bra som Fallout 1 & 2, men har tiltro til at det blir en god spillopplevelse okke som. At det kanskje kommer til 360 passer meg fint - da slipper jeg å oppgradere PC'en min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå