Quattro7 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hei. Leter etter chip som passer til den store versjonen av PS2. Har funnet denne på Hammar.no men den er utsolgt. Vet noen hvor jeg finner en som passer som er på lager? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Den chip`n du linker til, er ikke noe å ha, det er en clona chip, hammar er heller ikke rette plassen å handle spør du meg... Matrix infinity er den helt klart beste chip`n til ps2 XenoPs chip er en kopi av matrix, som fungerer overaskende bra, så den kan også brukes, alle andre chiper bør du unngå... Vi har både matrix chip og Xeno chip som vi monterer... Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Ja, gå for Matrix Infinity. Har selv montert en del av disse. Ingenting å klage på disse. Modnet har disse til en grei pris. Men må huske at dette er ikke noe for hvem som helst å montere. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Tråden flyttes til Diskusjon.no -> Spill -> Spørsmål og svar - Konsoll. (Innlegget skal ikke kommenteres. Dette tas over PM!) Lenke til kommentar
amloevse Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Det fulgte ikke med noen monteringsbruksanvisning når jeg fikk den, hvor finner jeg dette? Regner med at det ikke er noe for hvem som helst å montere den, hvem er billigst til å montere? Endret 24. januar 2007 av amloevse Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 #7: Bedrifter og deres ansatte har ikke adgang til å reklamere for seg selv eller sine tjenester i forumet. Kontakt ledelsen på de(t) aktuelle nettsted for reklamering. Forsøk på "snikreklame" kan medføre utestengelse. Grove tilfeller vil bli fakturert etter de til enhver tid gjeldende satser. Vi oppfordrer derimot firmaer til å registrere en offisiell bruker på forumet som de kan bruke for å f. eks svare på tiltale, kundeservice eller informering. Det skal derimot gå tydelig frem av brukeren og innleggene at det er et firma som svarer, ikke en vanlig kunde. Dette kan tydeliggjøres gjennom f. eks brukernavn, avatar og signatur. Ethvert forsøk på reklamering, som f. eks opprettelse av en ny tråd for å informere om at dere setter ned prisene, er ikke tillatt. Dersom du er ansatt av et firma, og diskuterer på forumet angående saker som f. eks varer dere selv fører, firmaet du er ansatt i eller konkurrenter av dere, skal det informeres tydlig om at du faktisk er ansatt av nevnte firma. Du trenger altså ikke opplyse om dette konstant, men kun når det gjelder saker som er relevante ovenfor firmaet du er ansatt i. Innlegg med reklame er fjernet. Reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm og ikke i tråden som blir moderert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå