Monkman1 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Kan noen finne meg litt kjølepasta`? hvor mye skal jeg bruk,,, må alle prosessorer ha Kjølepasta?? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 1. Her er det mye å velge mellom. 2. Så lite om mulig. Tynt lag, nesten gjennomsiktig. 3. Ja. Lenke til kommentar
krroold Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg tok på ny CPU vifte og ny kjølepasta på PCn idag (En uke gammel PC. Arctic Silver 5 kjølepasta) Jeg tok og skrapet av den gamle pastaen med et kredittkort. Jeg hadde ikke noe isopropanol eller noe, men jeg driter uansett i det. Så tar jeg et par tynne striper på CPU og smører utover, men en annen ende av kortet. Slik det ligger litt tynt på. Så er det bare å smelle på viften igjen osv Det er ikke vanskelig akkurat. Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg tok på ny CPU vifte og ny kjølepasta på PCn idag (En uke gammel PC. Arctic Silver 5 kjølepasta)Jeg tok og skrapet av den gamle pastaen med et kredittkort. Jeg hadde ikke noe isopropanol eller noe, men jeg driter uansett i det. Så tar jeg et par tynne striper på CPU og smører utover, men en annen ende av kortet. Slik det ligger litt tynt på. Så er det bare å smelle på viften igjen osv Det er ikke vanskelig akkurat. 7762772[/snapback] Rødsprit fjerner fint. Det får man lett fra Bensinstasjoner(?). Om mitt innlegg: -Nøytral -Tips til trådstarter Lenke til kommentar
Monkman1 Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 1. Her er det mye å velge mellom.2. Så lite om mulig. Tynt lag, nesten gjennomsiktig. 3. Ja. 7759228[/snapback] TAKk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå