fotballkamera Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hey Jeg har hatt skikkelig mageknippe i 4 dager sammenhengende... Dette er svært ubehagelig, spesielt når jeg beveger meg..... Det er knipping nederst i maggen....Toalettbesøkene går som normalt uten at det hjelper... Noen som har tips om hva som hjelper? Takk for svar... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Det kan være blindtarmen. Oppsøk lege. Lenke til kommentar
fotballkamera Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Det kan være blindtarmen. Oppsøk lege. 7759143[/snapback] har det i hele magen-....ikke bare på den ene sida.....ergo det er ikke blidtarmen Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Ja, siden du har vondt i hele magen og ikke bare høyresiden er det åpenbart at å gå til lege er helt bortkastet Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Det kan være mye rart, så en lege bør se på det. Kan du beskrive smertene litt bedre? Nå har jeg ikke stort av kunnskaper om mage-problemer, men tarmslyng, magesår, blindtarmsinfeksjon og mye annet kan skape ubehag i magen. Uansett bør det gjøres noe med, særlig siden det har vart i 4 dager. Lenke til kommentar
fotballkamera Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Det er akkuratt som sting i maggen... på en måte... det kniper nederst i magen.,... Men idag kjennes det litt bedre.... Tror jeg venter til imorgen med å gå til lege..... Søstra mi er faktisk lege(men ikke hjemme) og ho sa jeg burde vente til søndag/mandag.... Lenke til kommentar
Pink-Action Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Bedre med en tur for mye enn en tur for lite.. Hør på søstra di, og hvis det blir for ille er jo legevakten oppe.. Har du prøvd med smertestillende? Legg en varmepute/varmeflaske på magen.. evnt. en varm klut.. syns det hjelper når jeg har vondt i magen.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Bedre med en tur for mye enn en tur for lite.. 7763921[/snapback] Det gjelder både turer i friskluft, turer til legen, egentlig hva som helst. Anbefaler å ta en tur til legen og høre hva de har å si, selv om søstra di er lege så finnes det varisjon mellom leger og det kan være greit å høre flere synspunkter. 200 spenn for å få noen til å se på magen din er definitivt verdt det, det er å investere i sin egen helse. Jeg fyller fort opp frikortet uansett pga. allergivaksine, så jeg har ikke bekymringen for de få sedlene engang. Lenke til kommentar
fotballkamera Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 God igjen nå... Sov det vekk i natt.. Snodig at det skulle vare så lenge da.,. men men.... Fint nå ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå