Windoge Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Har en Dell Inspiron 9400 med en DVD-rom som lager en enorm dirrelyd når den leser av CD/DVD. Får følelsen av noen som borrer hull i veggen. Er det andre her som har hatt samme problem eller vet hvordan jeg kan fikse dette, eventuelt om det er mulig å anskaffe ny DVD-rom til bærbaren? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 regner med 9400 bruker standard slimline og det finnes (i noe begrenset utvalg) i de største nettbutikkene. Vet at bla netshop har en egen kategori for slimline under cd/dvd-enheter. DVD-brenneren er den definitivt mest bråkete enheten i min maskin, og lager så absolutt en dirrelyd, men er sjelden til så stor sjenanse som det du beskriver... kan kanskje dreie seg om at ett eller annet er løst inni der? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 DVD spilleren tar av i min maskin.... Ikke akkurat boremaskin, og heller ikke den verste eg har hørt, men i forhold til resten av maskinen som er stille som en mus blir DVD romen den store stygge ulven ja! Lenke til kommentar
ols Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 DVD spilleren tar av i min maskin.... Ikke akkurat boremaskin, og heller ikke den verste eg har hørt, men i forhold til resten av maskinen som er stille som en mus blir DVD romen den store stygge ulven ja! 7760381[/snapback] i det minste ved filmavspilling o.l kan man sette ned støyen betydelig med dertil egnet program: http://www.cd-bremse.de/cdbremse.htm Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Godt program! Kanskje verdt å prøve for trådstarter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå