licnep Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Kanskje litt tradd motiv men er ny med speilrefleks, tror jeg fikk rett eksponeringstid, fikk iaffal fint "fjell" i histogrammet. Exif shooting mode: Aperture priority AE Shutter Speed: 1/50 Aperture Value: 13.0 ISO speed: 200 White Balance: Auto Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Bildet ser jo lovende ut, men kan ikke du legge ut en større versjon? Det blir litt for lite på min vesle skjerm med skyhøy oppløsning. Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Pent bilde, men enig med TheGnome. Legg ut en større versjon. Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Fint bilde God stemmning Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Fint bilde! Jeg ville ha tatt med mer inn mot land slik at det hadde vært litt mer luft mellom bebyggelsen og billeddkanten. Syns ellers bildet mangler litt kontrast. Jeg ville også ha redigert himmelen LITT mer mørk og skyene litt mer lys. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Ser fint ut ja, men trenger større bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå