Gå til innhold

Innleggsfunksjon på webside

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal ha en funksjon på en side der bare medlemmer i styret skal kunne logge seg inn og legge inn meldinger til andre i styret. Noen som har tips til hvordan jeg kan gjøre dette? Finnes det noen gratis verktøy der ute?

Tusen takk for hjelpen:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du mener altså at du skal ha et CMS system? Har hørt mye bra om Wordpress, og jeg har også sett en del sider som bruker det.

Jeg lagde mitt eget system, hvor de viktigste kodene (altså, hente ut fra database, og legge inn i database) er hentet fra PHP seksjonen hos W3Schools. Det er kanskje ikke det beste, men det fungerer helt fint :)

Endret av Andy-Pandy
Lenke til kommentar
Du mener altså at du skal ha et CMS system? Har hørt mye bra om Wordpress, og jeg har også sett en del sider som bruker det.

Jeg lagde mitt eget system, hvor de viktigste kodene (altså, hente ut fra database, og legge inn i database) er hentet fra PHP seksjonen hos W3Schools. Det er kanskje ikke det beste, men det fungerer helt fint :)

7759098[/snapback]

Husk at hvis man skal bruke wordpress må man bruke en host som støtter wordpress

Lenke til kommentar

Takk for alle svar.. Er åpen for alle muligheter.. Men dere vet ikke om noen litt enklere løsning der jeg slipper å bruke database? Det skal kun være et begrenset antall som skal trenge å bruke løsningen, så er ute etter en enkel løsning som er enkel å integrere på min side..

takk for hjelpen

Lenke til kommentar
Da kan nok ikke jeg hjelpe mer. Men kanskje et søk på Google ville fikset det hele? Kanskje ikke det mest relevante søket, men finner sikkert noe :)

7761553[/snapback]

Takk for god hjelp så langt, fant noe brukbart på google. Men jeg ønsker at en skal måtte logge seg inn for å komme inn på denne siden hvor denne infoen skal ligge, altså en logg inn funksjon når en trykker på linken for "interne meldinger"

Er dette vanskelig å få til, og er det noen som har tips på hvordan få det til?

takk for hjelpen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...