Elessarsi Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Hei Akkurat fått meg overnevnte skjermkort. Har ikke fått prøvd det på noe spesielle spell ennå. Men har lagt merke til at skjermbilde lagger litt ved boot. Dvs bilde der den søker gjennom harddisker, finner ram og cpu. Samme i bios. Bilde reagerer ikke helt når jeg trykker på tastene. I windows virker den helt fin. Lurte på om det kunne være Psuen men har mist 600w, så skulle ikke være noe problem. Noen andre med mist 600w her? Hvordan har dere koblet opp skjermkortet med tanke på power? Vifta på skjermkortet starter heller ikke med en gang jeg starter pcen. Er det normalt? EDIT: hakke forøvrig i spill også. Prøvde call of duty 2 akkurat. Systematisk hakking. Ett hakk pr 5 - 10 sek. Driver problem kanskje? mvh Jon Narmoe Endret 19. januar 2007 av Netman Lenke til kommentar
Changis Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 broren min kjoerer en 6600@3ghz med 8800GTX paa en mist 600W og funkerer doenn stabilt (har samme psu selv, men ikke samme GPU) kan du koble til power noe annerledes en de 2 pcie power kontaktene? har du avinstallert de forrige driverene og / eller installert de nyeste nvidia driverene? bruk drivercleaner pro og rens alt av nvidia og ati hvis ingenting funker, proev det i en annen maskin.. (husk aa renske drivere aa installere nyeste der oxo) hvis du da fortsatt har feil, ville jeg vurdert aa kontakte butikken du kjoepte det hos for eventuelt bytte... Lenke til kommentar
Elessarsi Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) broren min kjoerer en 6600@3ghz med 8800GTX paa en mist 600W og funkerer doenn stabilt (har samme psu selv, men ikke samme GPU) kan du koble til power noe annerledes en de 2 pcie power kontaktene? har du avinstallert de forrige driverene og / eller installert de nyeste nvidia driverene? bruk drivercleaner pro og rens alt av nvidia og ati hvis ingenting funker, proev det i en annen maskin.. (husk aa renske drivere aa installere nyeste der oxo) hvis du da fortsatt har feil, ville jeg vurdert aa kontakte butikken du kjoepte det hos for eventuelt bytte... 7760688[/snapback] kjører quake4 ultra high quality 1280x1024 (som er max av skjermen) super glatt, så tror det fungerer bra. At det lagger i bios kan jo være en annen feil. Vet ikke. Spørr hvordan broren din har koblet opp kortet. Den ene pcie er jo felles med 12p 12v til hovedkortet. Endret 20. januar 2007 av Netman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå