sdf123 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 hei, jeg har ei mappe med en film som er delt opp i mange .rar(test1.rar, test2.r00, test.r01 osv) filer, hvordan pakker jeg dem ut? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Denne lille guiden for Ubuntu funket for meg, vet ikke om det går på Debian. Burde jo gå da Ubuntu er bygget på Debian. Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 hvis du har pakken rar, er det bare å kjøre "rar e test1.rar" så går det av seg selv. har du ikke pakken rar må du kjøre "apt-get install rar" først. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 hei, apt-get finner ingen rar pakke, får bare opp dette: debian:~# apt-get install rarLeser pakkelister ... Ferdig Skaper oversikt over avhengighetsforhold ... Ferdig Pakken rar er ikke tilgjengelig, men en annen pakke henviser til den. Dette kan bety at pakken mangler, er utgått, eller bare finnes tilgjengelig fra en annen kilde. E: Pakken rar har ingen installasjonskandidat debian:~# Er ikke rar i stable ? Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) det er mulig rar-pakken ikke er tilgjengelig med standard repos i stable. kanskje du må legge til flere repos for å få tilgang til den. du kan uanskvett laste den ned på hjemmesiden til rarlab. Endret 20. januar 2007 av orjanr Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 må du ikke kjøre en sudo apt-get install unrar også da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå