Gå til innhold

OneCall, elendig kundeservice


Anbefalte innlegg

Bestilte mitt nummer over til OneCall lenge før jul.

Ennå har de ikke klart å sende meg passord for minesider.

 

Sendte de mail og sa jeg ikke fikk noe passord pr mail når jeg foretok det valget. spurte de da om de kunne fortelle meg om de hadde rett mail adr på meg eller ikke. oppga da rett til de.

svaret jeg fikk var som følger:

Hei, passordet er nå sendt til deg på e-post.

og selvfølgelig kom det ikke noe passord til min epost.

 

ikke noe med at de ikke kan utføre en enkel handling som å dobbeltsjekke min e-post adr. men de svarer heller ikke når jeg svarer på den e-posten jeg mottokk fra de.

 

Annen irriterende ting er at de svarer uten kundens spørsmål i e-posten.

Nå er det 1 mnd siden (15/12) siden jeg sendte de siste mail. Nå porterer jeg ut. Ferdig med det. Samme hvor, bare bort fra den elendige servicen.

Endret av Chillipepper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bare slenge meg på her.

 

Sendte en forespørsel til OneCall kundeservice ang. priser etc. klokka 12:57 i dag - og allerede klokka 13:06 lå det et godt, presist svar i e-posten.

 

Jeg VAR ikke kunde før dette, men skifter i skrivende stund fra Tele2 Mobil Pluss til OneCall Faktura. Dette fordi Tele2 ikke ville la meg kjøpe ny tlf. og å legge til 12mnd til mitt eksisterende abbonnement (som løper ut om under 3 mnd anyway).

Lenke til kommentar
Dette fordi Tele2 ikke ville la meg kjøpe ny tlf. og å legge til 12mnd til mitt eksisterende abbonnement (som løper ut om under 3 mnd anyway).

7780978[/snapback]

 

Du er dessverre ikke den eneste som sutrer over dette. Men det er en forferdelig dårlig grunn til å bytte. For all del - pris og sånn er gode grunner, men vær så snill å ikke syt over sånne ting som det der.

Lenke til kommentar

Det er i alle fall ikke god kundeservice fra Tele2 sin side. Hadde tilsvarende "problem" hos Telenor for 2-3 år siden, og de hadde ingen problemer med å la meg legge til 12 mnd ekstra på de fire gjenstående mnd av abbonnementet.

 

Prisen er hovedårsaken til jeg bytter, men jeg hadde nok likevel blitt værende hos Tele2 hvis de ikke hadde vært såpass sta.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt onecall siden før jul, og jeg hadde også samme problem med å få tilsendt passord til Mine sider. Da jeg forsøkte dette i jula fikk jeg ikke tilsendt noe passord på sms.

 

Da jeg medio januar sendte en ny forespørsel om passord, denne gang via mail, var den i innboksen med en gang.

 

Jeg har ikke vært i kontakt med kundeservice, men jeg er uansett svært godt fornøyd med det jeg har opplevd fra selskapet så langt. Og selvsagt er prisene det viktigste!

Lenke til kommentar
Det er i alle fall ikke god kundeservice fra Tele2 sin side. Hadde tilsvarende "problem" hos Telenor for 2-3 år siden, og de hadde ingen problemer med å la meg legge til 12 mnd ekstra på de fire gjenstående mnd av abbonnementet.

 

Prisen er hovedårsaken til jeg bytter, men jeg hadde nok likevel blitt værende hos Tele2 hvis de ikke hadde vært såpass sta.

7781143[/snapback]

 

Grunnen til at de gjør det er slik at kunder ikke plutselig skal begynne å opparbeide seg en evig lang bindingstid. Skjer det noe da med kunden som feks har 6 års bindingstid så sitter jo tele 2 igjen med svarteper.

 

Jeg vil ikke anse det som dårlig kundeservice. Du var fult klar over (eller burde vært) at dette er en avtale som går over 12 månder, og som kan fornyes etter 11 månder, og som ikke kan endres uten et gebyr.

Endret av Loko
Lenke til kommentar
Joda, men nå synes jeg du går litt langt med å sammenligne 15 mnd med 72 mnd. De har det i systemene sine at jeg er en punktlig betaler, og to mnd ekstra binding tror jeg ikke ville vært et problem for dem.

 

Og så lenge Telenor og andre er villige til å gjøre, er det jo ikke akkurat positivt at Tele2 nekter det.

7781668[/snapback]

 

Har du ikke signert tidligere på at du skulle være bundet i 12 måneder? Er det ikke rett og rimelig at Tele2 "krever" at du holder det du lover?

 

Ingen teleselskap har lov av PT til å binde opp private abonnement i mer enn 12 måneder, så vidt jeg vet.

 

En annen ting er at grensen er satt av PT på 12 måneder. At du synes du burde kunne fått 15 er en ting, men at teleselskapet synes du ikke burde få deg er både fair gjort og helt greit av dem.

Endret av zegenie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...