Chillipepper Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Bestilte mitt nummer over til OneCall lenge før jul. Ennå har de ikke klart å sende meg passord for minesider. Sendte de mail og sa jeg ikke fikk noe passord pr mail når jeg foretok det valget. spurte de da om de kunne fortelle meg om de hadde rett mail adr på meg eller ikke. oppga da rett til de. svaret jeg fikk var som følger: Hei, passordet er nå sendt til deg på e-post. og selvfølgelig kom det ikke noe passord til min epost. ikke noe med at de ikke kan utføre en enkel handling som å dobbeltsjekke min e-post adr. men de svarer heller ikke når jeg svarer på den e-posten jeg mottokk fra de. Annen irriterende ting er at de svarer uten kundens spørsmål i e-posten. Nå er det 1 mnd siden (15/12) siden jeg sendte de siste mail. Nå porterer jeg ut. Ferdig med det. Samme hvor, bare bort fra den elendige servicen. Endret 19. januar 2007 av Chillipepper Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 E-mail adressen skrev du vel selv inn når du bestilte? Og skrev du riktig da så kan det jo hende at du har spam-filter eller noe som gjør at mailen kommer i "Junk"...? Men ellers er det vel ganske slett kundeservice ja. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Hmm, har hatt kontant med dem ca 10 ganger og alltid fått svar kjapt, både på tlf og mail (aldri lenger enn dagen etter). Men som emd alle selskaper kan man komme borti dårlig kundeservice. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Har samme erfaring som Delavar, alltid kjappe og ordentlige svar. Sjekk spam-filteret ditt! -snubbel Lenke til kommentar
eikum Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 De har den beste supporten jeg har opplevd. Alltid raskt svar, også ringer de deg opp vis det skulle være noen problemer! OneCall er det beste mobil abo. til dags dato her i Norge! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Må bare slenge meg på her. Sendte en forespørsel til OneCall kundeservice ang. priser etc. klokka 12:57 i dag - og allerede klokka 13:06 lå det et godt, presist svar i e-posten. Jeg VAR ikke kunde før dette, men skifter i skrivende stund fra Tele2 Mobil Pluss til OneCall Faktura. Dette fordi Tele2 ikke ville la meg kjøpe ny tlf. og å legge til 12mnd til mitt eksisterende abbonnement (som løper ut om under 3 mnd anyway). Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Jeg og har bare positive opplevelser med One Call, raske til å svare, gode svar. Porterte fra Talkmore som også hadde en fin kundeservice. Men byttet ut fra pris. Endret 23. januar 2007 av ebbe77 Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Dette fordi Tele2 ikke ville la meg kjøpe ny tlf. og å legge til 12mnd til mitt eksisterende abbonnement (som løper ut om under 3 mnd anyway). 7780978[/snapback] Du er dessverre ikke den eneste som sutrer over dette. Men det er en forferdelig dårlig grunn til å bytte. For all del - pris og sånn er gode grunner, men vær så snill å ikke syt over sånne ting som det der. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Det er i alle fall ikke god kundeservice fra Tele2 sin side. Hadde tilsvarende "problem" hos Telenor for 2-3 år siden, og de hadde ingen problemer med å la meg legge til 12 mnd ekstra på de fire gjenstående mnd av abbonnementet. Prisen er hovedårsaken til jeg bytter, men jeg hadde nok likevel blitt værende hos Tele2 hvis de ikke hadde vært såpass sta. Lenke til kommentar
kremm Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg har hatt onecall siden før jul, og jeg hadde også samme problem med å få tilsendt passord til Mine sider. Da jeg forsøkte dette i jula fikk jeg ikke tilsendt noe passord på sms. Da jeg medio januar sendte en ny forespørsel om passord, denne gang via mail, var den i innboksen med en gang. Jeg har ikke vært i kontakt med kundeservice, men jeg er uansett svært godt fornøyd med det jeg har opplevd fra selskapet så langt. Og selvsagt er prisene det viktigste! Lenke til kommentar
Loko Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Det er i alle fall ikke god kundeservice fra Tele2 sin side. Hadde tilsvarende "problem" hos Telenor for 2-3 år siden, og de hadde ingen problemer med å la meg legge til 12 mnd ekstra på de fire gjenstående mnd av abbonnementet. Prisen er hovedårsaken til jeg bytter, men jeg hadde nok likevel blitt værende hos Tele2 hvis de ikke hadde vært såpass sta. 7781143[/snapback] Grunnen til at de gjør det er slik at kunder ikke plutselig skal begynne å opparbeide seg en evig lang bindingstid. Skjer det noe da med kunden som feks har 6 års bindingstid så sitter jo tele 2 igjen med svarteper. Jeg vil ikke anse det som dårlig kundeservice. Du var fult klar over (eller burde vært) at dette er en avtale som går over 12 månder, og som kan fornyes etter 11 månder, og som ikke kan endres uten et gebyr. Endret 23. januar 2007 av Loko Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Joda, men nå synes jeg du går litt langt med å sammenligne 15 mnd med 72 mnd. De har det i systemene sine at jeg er en punktlig betaler, og to mnd ekstra binding tror jeg ikke ville vært et problem for dem. Og så lenge Telenor og andre er villige til å gjøre, er det jo ikke akkurat positivt at Tele2 nekter det. Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Joda, men nå synes jeg du går litt langt med å sammenligne 15 mnd med 72 mnd. De har det i systemene sine at jeg er en punktlig betaler, og to mnd ekstra binding tror jeg ikke ville vært et problem for dem. Og så lenge Telenor og andre er villige til å gjøre, er det jo ikke akkurat positivt at Tele2 nekter det. 7781668[/snapback] Har du ikke signert tidligere på at du skulle være bundet i 12 måneder? Er det ikke rett og rimelig at Tele2 "krever" at du holder det du lover? Ingen teleselskap har lov av PT til å binde opp private abonnement i mer enn 12 måneder, så vidt jeg vet. En annen ting er at grensen er satt av PT på 12 måneder. At du synes du burde kunne fått 15 er en ting, men at teleselskapet synes du ikke burde få deg er både fair gjort og helt greit av dem. Endret 23. januar 2007 av zegenie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå