P__i__Nx Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Greier Ikke å Finne noen plass i Det nye Nivida Kontrollpanelet, Hvor man kAn lese av tempen på gpu, HVORFOR??????? Har dem fjerna DEn Gode gamle Kontrollpanelet, Hvor alt va så enkelt og greit,, Og hvorfor Finner jEg ikke Temp I DET NYE PANELET? hjelp!!!!! KAn ikke klokke Når jeg ikke vet hvor varmt Det er, Greier Ikke å lese tempen I bios heller, Men det gikk ikke Me geforce 7900 gt heller, MEn Der Kunne Jeg vertfall lese av tempen i kontrollpanelet. Hjelp Mottas me takk Specs.. Amd 939 4600+ x2 Msi k8n diamond Xfx Geforce 8800 gts Geil 2 gb Win xp x64 Lenke til kommentar
antilope118 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 yo, hadde samme problemet med en gang jeg fikk mine 8800gtx, men det er bare å laste ned den nyeste nTune! der er Nvidia monitor som vier gup-temp Lenke til kommentar
P__i__Nx Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Bare et problem. Finner Kun Ntune Til 32 bit, ikke 64 bits windows Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Greier Ikke å Finne noen plass i Det nye Nivida Kontrollpanelet, Hvor man kAn lese av tempen på gpu, HVORFOR? Har dem fjerna DEn Gode gamle Kontrollpanelet, Hvor alt va så enkelt og greit,, Og hvorfor Finner jEg ikke Temp I DET NYE PANELET? hjelp! KAn ikke klokke Når jeg ikke vet hvor varmt Det er, Greier Ikke å lese tempen I bios heller, Men det gikk ikke Me geforce 7900 gt heller, MEn Der Kunne Jeg vertfall lese av tempen i kontrollpanelet. Hjelp Mottas me takk Specs.. Amd 939 4600+ x2 Msi k8n diamond Xfx Geforce 8800 gts Geil 2 gb Win xp x64 7758727[/snapback] Testet noen nye drivere, husker ikke hvem det var, men da manglet jeg muligheten til å skjekke temp på mitt 7959GX2. Everest 3.5 viser riktig temp på begge mine GPU, så annbefaler å laste den isteden for å leite etter driver som viser temp på 8800, for det er ikke mange drivere å prøve på det kortet. Et alternativ kan være å installere Coolbits for å se om tempmåleren dukker opp...... Everest 3.5 funker strøkent på x64! Endret 19. januar 2007 av Ourasi Lenke til kommentar
MrL Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg har 32 bits vista, og Ntune funker ikke! Selvom det står at den har støtte for det..rart.. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Emnefeltet er endret, fordi det var alt for mye bruk av store bokstaver. Vennligst begrens dette neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå