jungl Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Noen som vet om det kommer noen flere bøker fra denne mannen snart? The Cocka Hola Company og Macht Und Rebel må være noen av de artigste og sinnsyke norske bøkene som er skrevet. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Noen som vet om det kommer noen flere bøker fra denne mannen snart? The Cocka Hola Company og Macht Und Rebel må være noen av de artigste og sinnsyke norske bøkene som er skrevet. 7758673[/snapback] Mattias Faldbakken ga ut en intervjubok under sitt eget navn, med både falske og ekte intervjuer. Har ikke lest den, men virket som et morsomt prosjekt. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Den boka heter Snort Stories og en anmeldelse i Dagbladet kan leses her. Det siste Faldbakken ga ut var et skuespill, Kaldt Produkt, og anmeldelsen kan leses her. Jeg elsker The Cocka Hola Company og Macht und Rebel, men Snort Stories var noe helt annet og falt ikke i smak. Jeg venter på "Skandinavisk misantropi 3" Lenke til kommentar
jungl Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Venter jeg også! Har dere noen anbefalinger av beslekta bøker? Ala Charles Bokowski, Gonzo.. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Har alltid syntes han litterært virker beslektet med Brett Easton Ellis. Glamoram, Lunar Park, og American Psycho anbefales sterkt. Ekstremt gode bøker. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Skandinavis misantropi 3 skal være ute i løpet av 2007, gleder meg;) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Oi, har du kilde på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå