EggMan88 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) I det siste har min pc vært utrolig ustabil når det kommer til spilling. Mange av de nye spillene funker veldig dårlig, det vil si at jeg ikke ser noe på skjermen. - I Gothic 3 er skjermen helt hvit og musepekeren er en hvit boks, går ikke ann og lese hva som står i menyen. - i Rainbow Six Vegas er det lignende feil. Musepekeren er en svart boks og skriften går heller ikke ann og leses. Slik ser det ut i Gothic 3 Menyen. Andre spill som GRAW, BF2 funker fint. Skjermkortet ble sendt tilbake i retur til Komplett, men de testet det og fant ingen feil. Så da står jeg her og trenger hjelp til og finne ut hvor problemet ligger. Alle spillene er patchet og 100% lovlige, så tror ikke feilen ligger der heller. Spec: Amd X2 4200+ 2Gb Ram X1900XT @ Stock clock Asus A8R32-MVP Deluxe Takk for alle svar. Endret 19. januar 2007 av EggMan88 Lenke til kommentar
Sigurd26 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Har du prøvd å oppdatere driverne til skjermkortet? Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Har gjort blandt annet følgende: - Oppdatert Skjermkort driveren. - Prøvd med en endre Driver - Prøvd meg Omega driver. - Hatt skjermkortet i begge Pci-Ex slottene. - Oppdatert alle spillene til nyeste. - Ny direct X. - Nullstilt i bios. - Flasha biosen. ++ Så jeg tror feilen ligger i en av Komponentene: Ram, HK, skjermkort. Noen som har noen program som scanner gjennom hardwaren og tester etter feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå