Gå til innhold

Verdens beste i Generals?

Anbefalte innlegg

Fant ikke en bedre plass å skrive dette...

Jeg har en fyr i klassen min som påstår at han regnes som verdens beste i (Q&Q) Generals "Zero Hour" - noe som jeg ikke tror på siden han sier at han har vunnet 45 000 ganger på en dag.... (1,9 sek pr kamp om har sitter 24 timer i strekk).

Jeg lurer på om noen her vet om en (ranking)side eller noe som kan svare meg på om han prater sant?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke det spillet :p

Var så dum at jeg kjøpte det for noen uker siden fordi han sa at hvis vi startet en klan kunne vi tjene 1900 kr/dag (fra EA Games). Jeg spillte det en stund, fikk aldri noen "letttjente penger", og ble aldri aktiv i spillet.

Mistenker at han er en sånn type "lystløgner", men skal jo ikke dømme folk...

Lenke til kommentar
Dessuten, hvis man tror at man kan bli god på stragispill på noen uker, og tjene penger på det, trengs det nok av-lobotimisering på vedkommende.

Ingenting er umulig :tease:

Egentlig bryr jeg meg ikke om det spillet lengere... gidder ikke å spille det.

Å tjene penger på å spille høres jo for godt ut til å være sant, men man må jo prøve :)

btw; han sier også mye annet rart, men skal ikke gå inn på det temaet...

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke det spillet :p

Var så dum at jeg kjøpte det for noen uker siden fordi han sa at hvis vi startet en klan kunne vi tjene 1900 kr/dag (fra EA Games). Jeg spillte det en stund, fikk aldri noen "letttjente penger", og ble aldri aktiv i spillet.

Mistenker at han er en sånn type "lystløgner", men skal jo ikke dømme folk...

7758715[/snapback]

Haha, tror nok han er en lystløgner, ja.

Lenke til kommentar

Vel, det værste er vel ikke at gutten lyver, men at noen tror på det. 1,9 sek på et strategi er bare mulig om du jukser. Wuhu, jeg har vunnet 100k ganger om dagen, jeg er verdensmester i Generals. Dog veldig sår på fingertuppene.

Og hvor kan du tjene 1900 kr dagen fra EA (når ble det selskapet så generøs?)? Jeg skjønner det ikke, er langt fra så mye å tjene per dag innenfor gaming. Jeg tjener vel 1k dagen før skatt, og da jobber jeg 8 timer dagen.

Nei dette er det værste forsøket jeg har sett på å leke über gamer. Husker en som skraut utalje ganger hvor god han var i AoE2 (Age of Empier 2). Jeg, som er FPS mann og langt fra strateg, skulle ta opp kampen mot han. Jeg vant, i løpet av 30 minutters spill. Da angrep jeg med et bitte liten hær, som hadde tygget opp alle mine ressurser. Da jeg konfronterte om "gud hvor du var god" fikk jeg "du brøt reglene, er du dum eller, alle vet at du ikke skal angripe for eter 45 min, seriøst noob assa".

Så litjpjokken er bare en liten tass som leker stor gutt :)

Lenke til kommentar
alle vet at du ikke skal angripe for eter 45 min, seriøst noob assa".

7759376[/snapback]

Værste jeg veit er når folk sier "ditt og datt er noob". Men det er en annen sak.

7760805[/snapback]

Ett år i en eller annen StarCraft liga, så vant en på ikke mange sekundene, rusha med arbeidere:P

Fant filmen

Endret av Tt.mrX
Lenke til kommentar

Spør hva han heter da ;)

Jeg spillte en del generals en gang i tiden. Var vel mest nederlendere som dominerte på nettet da i alle fall..

Men generals har aldri vært en ting å tjene penger på da :p

EDIT: Denne skrytepaven er vel tilfeldigvis ikke rune rudberg?

Endret av hallyboy
Lenke til kommentar
Spør hva han heter da ;)

Jeg spillte en del generals en gang i tiden. Var vel mest nederlendere som dominerte på nettet da i alle fall..

Men generals har aldri vært en ting å tjene penger på da :p

EDIT: Denne skrytepaven er vel tilfeldigvis ikke rune rudberg?

7764373[/snapback]

Nope.. Tror han kaller seg fot NAAB på spillet

han prøvde jo først å få meg til å tro at han hadde vunnet 9 999 999 ganger på en dag - uten tap. Men jeg fikk han til å innrømme at det ikke var mulig :D

Jeg har prøvd spillet i noen dager, men jeg liker Bf2 (og andre fps-spill) bedre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...