FranzJosef Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Lei av at mp3-spillerne lager alle mulige tullete mapper av seg selv ut av det fine mappesystemet jeg har fra før. Det er ikke verdt bryet, men ser ingen annen utvei nå enn å begynne fikse på de Tag-ene. Regner med man i det minste får gjort dette greit på flere sanger om gangen, hele mapper osv. Hvordan gjør man dette enklest? Mulig å få gjort i windows media player? Winamp? Må også være enkelt, ser på download.com at det tilsynelatende mest populære programmet krever en del innlæring for å "lære programmets språk". Endret 19. januar 2007 av FranzJosef Lenke til kommentar
gard. Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Du kan endre mange sanger samtidig i WMP11, hvis de ligger under samme artist. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Tag&rename , skal vist være bra. Men jeg skjønner ikke noe av det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Bruker audioTT, som er genialt enkelt og funker perfekt. Kan ikke tagge mange med samme info samtidig, men har for det meste enkeltsanger uansett Endret 20. januar 2007 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Hele vitsen er selvfølgelig å kunne endre mange på en gang. Her er det vel kun en ting som gjelder og det er å endre artist. Prøvd flere programmer nå, men ingen fikser dette. Helt latterlig. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg har også slitt med at ingen programmer har en god kombinasjon av muligheter for multi-tagging av filer og filnavn->tag, men MP3tag har vist seg å være svært godt, og det er også gratis. http://www.mp3tag.de/en/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå