landego1 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hei igjen... Har akkurat bestilt nye komponenter til ny datafan. Skifter ut nesten alt, og oppgraderer like greit til vista OEM med den nye maskina. Tenker jeg selger den gamle, siden jeg ikke har bruk for den, og den er kanskje verd noen kroner enda. Så kommer spørsmålet. Når jeg kjøpte min nåværende maskin (kompis som bygde den da ) så kjøpte jeg en xp home lisens i samme slengen. Er det da lov å selge maskina og overføre/ la xp'en følge med til den nye eieren.... ??? Vil jo helst ikke selge noe som det kan bli problemer i ettertid med ... Takker for svar. Lenke til kommentar
c_holstad Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Ja det er ikke så strengt, men du selger vel med lisensen også da? Da er det i allefall ingen problemer å by på. :-) Lenke til kommentar
landego1 Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Selger maskina med xp lisensen ja. Er litt usikker på om denne kan overdras til andre, det er det som er problemet. Har gått til anskaffelse ev ny maskin som er i posten snart, og dær følger vista med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå