spiter80 Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 jeg har ett......... 128mb sdrams 168pins kort........ kan man innstalere dette i en rdram data på noen måte-???????????????????????????????? setter pris på svar Lenke til kommentar
corcky Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Nei det kan du ikke. Og ro deg litt på spørsmålstegnene. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Skjønnte ikke helt hva du mente. RDram i et HK med SDram-plasser eller omvendt? Vet i hvertfall at det fantes RDram-adaptere der der det gikk an å sette 1-4 SDrambrikker i en adapter som passer i RDram-plassene på HK'et. Jeg har sett bilde av slike adaptere da RDram var helt ferskt og veldig dyrt. Jeg tror adapteren funker med ett eller to av de aller første Intel-chipsettene for RD-ram. Men du får neppe tak i noe så gamle og skjeldne ting nå. Kostnadsmessig lønner det seg sikkert heller ikke. Du får tenke ut en annen løsning: f.eks nytt HK eller ny ram.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå