Gå til innhold

Tips til Quartfestivalen?

Gjest medlem-105476

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
Hahha.. det er nok fjorårets program du har i hende der gitt. Quart06 sier deg ikke no? ;)

Band er vel ikke offentliggjort enda vil jeg tro..

7758225[/snapback]

Haha, var en kompis som sendte det til meg :p leste bare gjennom uten å tenke noe mer over det :tease:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Det surrer og går rykter på quart.no forumet

7758375[/snapback]

Skal skjekke det ut, vet du når den offisielle lista kommer ut?

Stussa forøvrig litt over at klokkelsett osv. var satt opp allerede, men våken som jeg er klarte jeg ikke å flytte øynene litt rundt på siden før jeg leste hvilke artister som "skulle opptre" :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Mja, Quarten er kos nok så lenge man bor på campen. Som regel masse koselige folk der.

7764987[/snapback]

Er jo det som er halve poenget med å dra, møte nye folk.

Lenke til kommentar
Det surrer og går rykter på quart.no forumet

7758375[/snapback]

Skal skjekke det ut, vet du når den offisielle lista kommer ut?

Stussa forøvrig litt over at klokkelsett osv. var satt opp allerede, men våken som jeg er klarte jeg ikke å flytte øynene litt rundt på siden før jeg leste hvilke artister som "skulle opptre" :p

7758383[/snapback]

Det kommer aldri noen offisiell liste. De annonserer noen av gangen. Som oftest blir tre-fire av konsertene avlyst. Quart er sjelden den høyst prioriterte festivalen for mange artister. Men om du leser på forsiden, så blir snart listen lengre og lengre. Jeg husker når the Mars Volta ble booket dit i 2005, og dette var den eneste grunnen til at jeg bestillte billett, men de avlyste noen uker senere fordi gitaristen hadde blitt syk. Men jeg dro allikvel, og konsertene var virkelig gode av mange band. Kommer det bare band du bare liker sånn halvveis, så anbefaler jeg fortsatt å ta turen. Man kan lett bli åpen for ny musikk på festivaler. Dessuten blir jo konsertene billige i forhold til vanlige om du ser flere om dagen. Det er også morsomt å treffe mennesker fra forskjellige deler av Norge og resten av Skandinavia for den saks skyld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...