sphaa Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Håper tittel er forståelig. Jeg lurer på om noen vet om jeg kan installere Vista fra den kopien som dagbladet nevnte nå, også aktivere den med cd-keyen jeg får med min originale Vista OEM versjon? Jeg skal installere Home premium Hvis noen lurer på hvorfor jeg skal ha Vista med en gang den kommer er det fordi jeg er lei av å ha piratversjon av xp og vil gå over til lovlig lisens. Og jeg synes det er bortkastet å kjøpe XP nå som Vista kommer. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Aner ikke hva salgs kopi dagbladet har nevnt, men det er fullt mulig å laste ned en helt standard versjon av Vista DVD-en og installere uten en nøkkel. Tror dette varer i 30 dager, noe som burde holde i massevis til du får kjøpt deg en lisens. Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Så det er med andre ord ingen forskjell på installasjons DVD-en til vista OEM og Retail? Må bare forsikre meg sånn at jeg slipper en ny installering etter to uker Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Tror ikke det er noen forskjell utenom at OEM ofte kommer med enten 32 eller 64-bit versjon på en DVD, mens retail-versjonen har begge på 1 DVD. Spørsmålet er heller om produktaktiveringen til M$ vil nekte deg å taste inn en OEM-nøkkel etter installasjon. Det vet jeg ikke, men jeg vil tro at det går greit. Kan ikke skjønner hvorfor ikke. Endret 19. januar 2007 av dravisher Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg skal gjøre et forsøk. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå