PowerZone Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hei! Har tenkt å lage meg to subber til bruk i stua. Lurer på om noen har erfaring med å bruke 18mm furuplater. Det skal forøvrig brukes 12'' og kassevolumet skal være ca65 liter Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Furuplater? Blir ikke det litt jalla da? Anbefaler MDF-plater som du kan få hos din lokale byggforretning. 18mm eller oppover må du ha. Lenke til kommentar
PowerZone Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 MDF eller sponplater er vel best, men jeg tenkte litt på stue/kone-faktor Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Da kan du bare kle de med noe vinylaktig materiale Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Stue/kone-faktor? Spør du meg, blir det vel bedre med to behandlede MDF-kasser enn to furukasser. Gi de litt tid en kveld, puss de ned og lakk de, får ikke bedre resultat enn det. Legger ved et lite prosjekt jeg hadde for 7-8 år siden. Ignorer klistremerket og skadene. Lenke til kommentar
PowerZone Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Takker for alle svar... Går nok for MDF da. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Du kan jo alltids bruke noen tynnere furuplater utenpå MDF`en. Bra finish og bedre kasse. 19mm MDF og 10mm furu blir en bra kasse. Furuplatene limer du på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå