Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Som mange sikkert har fått med seg skal bandet Heaven & Hell, en gjenforening av Ronnie James Dio, Tony Iommi, Geezer Butler og Vinny Appice, gjøre en rekke konserter og festivaler i år. Black Sabbath med Dio bak mikrofonen ga ut studioalbumene Heaven And Hell (1980), Mob Rules (1981) og Dehumanizer (1992), og det er sanger fra disse 3 albumene vi får høre på denne turnéen. Bekreftede datoer: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Mar. 11 - Vancouver, BC @ Pacific ColiseumMar. 13 - Edmonton, AB @ Rexall Place Mar. 14 - Calgary, AB @ Saddledome Mar. 16 - Regina, SK @ Brandt Centre Mar. 18 - Winnipeg, MB @ MTS Centre Mar. 20 - Sault St. Marie, ON @ Steelback Centre Mar. 22 - Toronto, ON @ Air Canada Centre Mar. 24 - London, ON @ John Labatt Centre Mar. 26 - Montreal, PQ @ Bell Centre Mar. 27 - Quebec City, PQ @ Colisee Pepsi Arena Mar. 28 - Ottawa, ON @ Civic Centre Jun. 2-3 - Milan, ITA @ Gods of Metal Jun. 6-9 - Sölvesborg, Sweden @ Sweden Rock Festival Jun. 09 - Tampere, Finland @ Sauna Open Air Festival Jun. 10 - Helsinki, Finland @ Jäähallissa Jun. 19 - Warszawa, Poland @ Torwar Jun. 20 - Katowice, Poland @ Spodek Hall Jun. 22-23 - Balingen, Germany @ Bang Your Head! Festival Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hadde vært fint om de la turen innom Quart eller noe slikt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Megadeth og Down skal visstnok være support for Heaven & Hell i Canada. Resten av informasjonen om turnéen skal komme neste uke. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 de burde kommet til norge føler jeg ja....hehe.... vinny og ronnie er geniale folk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hva synes folket om de 3 nye Black Sabbath-sangene da? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hadde jeg dratt hadde det kun vært for å se Iommi.. Er ikke Sabbath uten Ozzy.. Detta er ett ynkelig forsøk fra Dio på å tjene mer penger, garantert.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Om det er for å tjene mer penger, så er det nok ikke Dio som alene står for det forsøket. Det var vel like mye Iommi som Dio som tok iniativet til en gjenforening. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Er endel som synes Heaven and Hell er det beste Sabbath-albumet, skal vites. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Er endel som synes Heaven and Hell er det beste Sabbath-albumet, skal vites. 8249631[/snapback] Ikke Sabbeth i mine øyne Min sære mening da.. De 4 første som virkelig er godsaker Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Er ikke Sabbath uten Ozzy.. Detta er ett ynkelig forsøk fra Dio på å tjene mer penger, garantert.. 8249463[/snapback] Tøv Lenke til kommentar
Endre Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Ikke Sabbeth i mine øyne Min sære mening da.. De 4 første som virkelig er godsaker Du kan jo se på det som "Heaven and Hell", og ikke Sabbath, hvis det hjelper... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Ikke Sabbeth i mine øyne Min sære mening da.. De 4 første som virkelig er godsaker Du kan jo se på det som "Heaven and Hell", og ikke Sabbath, hvis det hjelper... 8249692[/snapback] Jo.. kan jo det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå