Pug Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Åhghhdfsaf!! Nå er jeg lei av å vente! Kom igjen da! Få eeen bostav til i det minste? Lenke til kommentar
knutjoha Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Åkommherra!! eeeeeen bokstav til, julenisse, ellersss.... Detta blir dårlig førjuls-bissniss for Quad.no!! Lenke til kommentar
Alcaid Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Dette er tragisk! :sad: Jeg har ikke engang kjøpt sjokoladekalender i år, for jeg regnte med at HW.no's kalender skulle være fullspekket med tilbud, som jeg heller kunne bruke penger på. Nå sitter jeg her og venter og venter og VeNtEr og VENTER OG VEEENTEEEERRRR!!!!! (Uten èn eneste sjokolade å trøstespise på :sad: ) Full skjerpings Quad.no!! Tilbudet bør være ekstra bra i dag p.g.a. all ventinga! Lenke til kommentar
Pug Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Skal snart på kino nå. Jeg håper virkelig at tilbudet er her da. :/ Viiilll haaaaa JuLEKalfge!!! Alle sammen: "JIHAD!!" Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Må si jeg er litt skuffa jeg oxo nå... Kanskje ikke mest fordi jeg tror det kommer et tilbud som er til å besvime av, men at quad ikke prøver LITTTTT mer å få stabla siden på bein igjen, selv om d er søndag, det er tragisk. Sikkert bare en fillefeil som kan rettes opp i løpet av ikke altfor lang tid. Og til ansvarlige på hw.no: Som andre tidligere har nevnt; Hvis quad rett og slett ikke klarer å levere i tide, burde dere ta affære og evt bytte om på dagene for webshoppene og sette inn et annet tilbud istedet, slik at ikke alt henger seg opp! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Har hørt så mye positivt om denne julekalenderen deres, men kan ikke si jeg har så veldig bra inntrykk til nå. Kan jo ikke være noe problem å la folk få vite hva tilbudet er selv om siden er nede. Eller som sagt før, faktisk bytte om på dagens og morgen dagens tilbud. Er jo ikke mangen timene igjen av dagen nå, og kan ikke forvente at folk må sitte her foran pcen pg holde seg hjemme hele dagen for å få dette tilbudet. Er jo ikke våres feil så slutt å la oss lide. Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Hvis jeg havner på kjøret så vet alle hvem som er skyld i det... hw.no & Quad Takk for at dere ødelegger julen min.... hvis dette er begynnelsen..så vil jeg ikke vite hva slutten er! Synes dette er egentlig Hw.no sin feil... Dere BØR opplyse om hvilket tilbud..istedenfor å bare sitte her og si: "vent vent vent" Vi har ventet siden jul i fjor nå.... Er det SÅÅ farligt å si hvilket tilbud det er snakk om ? Det er jo 1ste desember! Lenke til kommentar
starfish Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Dere burde være glade for at dere får en julekalender, og slutte å syte. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Quote: Den 2002-12-01 15:48, skrev starfish:Dere burde være glade for at dere får en julekalender, og slutte å syte. Jeg er 100 % enig! :smile: Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Mistenker snart hw.no folka for å stå bak en organisert sabotasje mot Quad sin side og at de grovt forsyner seg av julegodsakene selv, slik at vi hardwarehungrige nerder ikke skal få dagens lille dose... :smile: Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Quote: Den 2002-12-01 15:48, skrev starfish:Dere burde være glade for at dere får en julekalender, og slutte å syte. Er jo nettopp det vi ikke får....Vi hadde jo ikke klaget om vi hadde fått og alt hadde hvert i orden... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Quote: Den 2002-12-01 15:48, skrev starfish:Dere burde være glade for at dere får en julekalender, og slutte å syte. enig Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 hvor skal tilbudet stå? det blir vel synlig på forsia? Lenke til kommentar
M.H Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 En billig CD brenner hadde ikke vært å forakte siden min har brent sin siste CD . Lenke til kommentar
Flavabone Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Quote: Den 2002-12-01 15:48, skrev starfish:Dere burde være glade for at dere får en julekalender, og slutte å syte. Kunne ikke vært mere enig.... Go starfish Opp med tilbudet Quad! I wanna see! Lenke til kommentar
starfish Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Quote: Er jo nettopp det vi ikke får....Vi hadde jo ikke klaget om vi hadde fått og alt hadde hvert i orden... Du forstod hva jeg mente... Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 D er sikkert quad.no som angrer på tilbudet dems så de dro ut strømm kabelen.. "Beklager men servern vår røyk så d ble ikke no julegaver" Lenke til kommentar
twarr Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Quote: Den 2002-12-01 15:59, skrev Espen_^:D er sikkert quad.no som angrer på tilbudet dems så de dro ut strømm kabelen.. "Beklager men servern vår røyk så d ble ikke no julegaver" :razz: Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Tror det er quad som taper mest på dette faktisk. De legger nok ut ett tilbud de tjener på, og så mange som ivrer etter å bruke penger nå så hadde de nok tjent noen kroner. Så, Quad kan takke seg selv, så ser vi heller fram til ett fett tilbud imorgen...fra Microplex kanskje? [ Denne Melding var redigert av: NeoGeo på 2002-12-01 16:26 ] Lenke til kommentar
idioten Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 er det kun her vi får beskjed om dagens godis? vil det ikke stå på hovedsiden i dagene fremover? kom igjen quad!!! daddy needs a new graphic card!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå