Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forhuden min holder seg ikke bake, uvanlig?

Gjest kåreforhud

Anbefalte innlegg

Gjest kåreforhud

Er 16 år, og har ikke holdt på med selve onaneringen så altfor lenge, har på en måte holdt på med noe annet, har liksom holdt frem på tuppen, utafor bokseren og gnikka også har jeg på en måte kommet, men har ikke kommet noe mye sæd.. Men så tenkte jeg at jeg måtte teste den "vanlige" måten for litt under et år siden.. Og får å si det sånn da, har ikke gått tilbake..!

Men har et problem med at etter jeg har onanert så er jo forhuden bak og "dingsen" ute, men den trekker seg inn etter en liten stund, og må som regel vente til den har trekt seg inn, fordi det er vondt vis jeg tar på den, for eksempel vis jeg tar på meg bokseren, stikker på en måte..

Men er dette unormalt? Har ikke hatt sex enda, men hvordan blir det med kondom? Vis det er "vondt" når jeg har på meg bokseren når den er ute, hvordan blir det da med kondom skal være på når jeg har ereksjon..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest kåreforhud

Hmm.. Men er det ikke vanlig at penishodet "henger" ut da? I slapp tilstand og? Det jeg tenker på er at etter jeg har onanert, enten om det er i sengen eller i dusjen, så må jeg vente en liten stund før jeg kan ta på meg bokser fordi det blir litt "vondt" når jeg tar på meg bokseren..

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...