Veta Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hei Jeg leter etter en internettside jeg har hørt om som fungerer slik: Du skriver en en del av teksten til en sang, og internettsiden finner sanger som har matchende tekst i teksten. Husker ikke hva den heter, takk på forhånd. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hei Jeg leter etter en internettside jeg har hørt om som fungerer slik: Du skriver en en del av teksten til en sang, og internettsiden finner sanger som har matchende tekst i teksten. Husker ikke hva den heter, takk på forhånd. 7757810[/snapback] Google? Lenke til kommentar
spirrevippen Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 kan det være http://www.azlyrics.com? mener at de har en sånn funksjon, skriv inn den teksten du lurer på i det hvite feltet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) google funker enda bedre, for da finner du alle typer lyrics-sider på en gang. Bare skriv en bit av teksten +lyrics Endret 19. januar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå