Delvis Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Tanken på rambo slo meg også under flukten i siste halvdel, men synes ikke det var for påtatte likheter som dro ned. Siste Mohikaner streifet tankene litt også, spesielt hoppene ned fossen. Ser ofte at filmer er inspirert av tidligere suksesser. Ser feks "Alien" i veldig mange, men Flåklypa G P i Star wars var den artigste tror jeg Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Håper de ikke klipper ned Apocalypto... Det finnes ikke noe mer irriterende enn en film som er trimmet ned for voldsscener... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Håper de ikke klipper ned Apocalypto... Det finnes ikke noe mer irriterende enn en film som er trimmet ned for voldsscener... 7838255[/snapback] Der er nok scener som er utelatt fra filmen, kunne se det på enkelte reaksjoner som ikke hadde en fornuftig forklaring. Det er typisk tegn på at partier er redigert bort. Endret 31. januar 2007 av groenn Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Nå vil også Barneombudet sette opp aldersgrensen til 18 år. Herlig! Lenke til kommentar
quakie Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Huff, jaja, nå blir vel kinosjefen fornøyd hvertfall, og han vil vel sette filmen opp i Fredrikstad. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 men Flåklypa G P i Star wars var den artigste tror jeg Whaaaaaaat? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 «Apocalypto»-krigen ikke over Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg har sett filmen nå, og selv om den ikke var utelukkende spekulativ i voldsfremstillingene, så støtter jeg fullt og helt en 18-års grense på denne! Helt sykt at 12-åringer kan få se slikt! Reglene bør endres, slik at 15-årsgrensen er absolutt! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg reagerte ikke en eneste gang på at filmen var voldelig. Kanskje det sier litt om meg? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg reagerte ikke en eneste gang på at filmen var voldelig.Kanskje det sier litt om meg? 8200371[/snapback] Huff ja. Du er nok spesiell. Godt du skiller deg ut Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Fikk sett Apocalypto akkurat før de satt opp aldersgrensa til 18. Glimrende film faktisk. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Vannvittig bra film, men det er voldelig... ingen kan nekte for det. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg reagerte ikke en eneste gang på at filmen var voldelig.Kanskje det sier litt om meg? 8200371[/snapback] Samme her. Jeg skjønner ikke helt hva som gjør denne filmen så mye mer voldelig enn mange andre filmer Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Helt sykt at 12-åringer kan få se slikt! Reglene bør endres, slik at 15-årsgrensen er absolutt! 8199388[/snapback] Jeg synes ikke 15-årsgrensen bør bli absolutt. De fleste filmer med litt skyting og blod får 15 års grense, skal vi virkelige nekte fjortenåringer å se de? Men på en annen side, "hoppet" fra 12 til 18 er veldig stort, så det burde vært en mulighet for å ha filmer der 15-årsgrensen er absolutt, men generelt kan 12-åringer se filmen med voksne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå