Gå til innhold

Apocalypto for voldelig

Simkin

Anbefalte innlegg

Tanken på rambo slo meg også under flukten i siste halvdel, men synes ikke det var for påtatte likheter som dro ned. Siste Mohikaner streifet tankene litt også, spesielt hoppene ned fossen.

Ser ofte at filmer er inspirert av tidligere suksesser. Ser feks "Alien" i veldig mange, men Flåklypa G P i Star wars var den artigste tror jeg :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper de ikke klipper ned Apocalypto... Det finnes ikke noe mer irriterende enn en film som er trimmet ned for voldsscener...

7838255[/snapback]

Der er nok scener som er utelatt fra filmen, kunne se det på enkelte reaksjoner som ikke hadde en fornuftig forklaring. Det er typisk tegn på at partier er redigert bort.

Endret av groenn
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har sett filmen nå, og selv om den ikke var utelukkende spekulativ i voldsfremstillingene, så støtter jeg fullt og helt en 18-års grense på denne!

Helt sykt at 12-åringer kan få se slikt! Reglene bør endres, slik at 15-årsgrensen er absolutt!

Lenke til kommentar
Helt sykt at 12-åringer kan få se slikt! Reglene bør endres, slik at 15-årsgrensen er absolutt!

8199388[/snapback]

Jeg synes ikke 15-årsgrensen bør bli absolutt. De fleste filmer med litt skyting og blod får 15 års grense, skal vi virkelige nekte fjortenåringer å se de? Men på en annen side, "hoppet" fra 12 til 18 er veldig stort, så det burde vært en mulighet for å ha filmer der 15-årsgrensen er absolutt, men generelt kan 12-åringer se filmen med voksne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...