Simkin Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) kom over dette på vg.no http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=180829 Noen som har sett denne? verdt å se? Endret 26. januar 2007 av Simkin Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Har ikke sett den ennå, men vurderer å gjøre det i nærmeste fremtid. Sett trailer, og den ser veldig bra ut. EDIT: Hønefoss er jo den kinoen som jeg pleier å gå på når jeg skal på kino. I stedet sendes filmen til Hønefoss. Vær så god, Hønefoss! Dere kan glede dere, fnyser kinosjefen som mener at «Apocalypto» passer best for «blodtørstige antropologer». Vil det si at den egentlig ikke hadde kommet til Hønefoss hvis Fredrikstad hadde vist filmen? Endret 19. januar 2007 av 3raz3r Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 jeg går aldri på kino og uansett ikke i Fredrikstad, men jeg håper da denne mannen får sparken. for en idiot. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Tulling. Det er bra at 18-årsgrensen ikke brukes mye lenger. I Danmark og Sverige er jo 15 år høyeste aldersgrense. Det svenske og danske 15-åringer kan se burde ikke være så veldig farlig for norske 15-åringer å se ... Så på IMDb at denne filmen fikk "T" i Italia. Som er samme aldersgrense som Asterix og 101 dalmatinere har og sikkert noe ala "tillatt for alle". (Men så ble den satt opp til "VM14".) Endret 19. januar 2007 av Endre Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 For ei jævla mus: Olav Kjeldsen Gleder meg virkelig til å se denne filmen her! Lenke til kommentar
warpig Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Så genial reklame. Scanbox kunne aldri ha kjøpt så god reklame samme hvor penger de hadde lagt på bordet. Denne skal ses, og hvem får ikke lyst til å arrangere "drive-in"-kino utenfor Olav Kjeldsens hus med akkurat denne filmen. Endret 19. januar 2007 av warpig Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Nok en bedre viter, som skal ta vare på oss sarte sjeler Men han har jo klart å skaffe filmen god reklame, den skal helt klart sees (noe jeg viste før jeg så dette ). Ingeborg Moræus Hanssen som er sjef i Oslo kinematografer gjorde jo det samme med Doberman når den kom. Nå skal jeg vel ikke bite over alt for mye, men den ble vel forbudt i Norge ble den ikke på grunn av den ugla? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Akkurat sett Apocalypto nå, og jeg må si at den er en smule blodig og voldelig. De ofrer folk til gudene ved å skjære ut hjertet dems, og man får se at det fortsatt banker etter at de har tatt det ut. Pluss mange andre groteske scener. Men ikke noe som en 15-åring ikke kan takle. Eller 12-åring i følge med foreldre for den saks skyld. Hvis man vet at man ikke liker blod er det ikke en film man bør se. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Er ikke Cannibal Holocaust, Cannibal Ferox, Eaten Alive, Braindead, Irréversible, osv verre? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Er ikke Cannibal Holocaust, Cannibal Ferox, Eaten Alive, Braindead, Irréversible, osv verre? 7759678[/snapback] Av de har jeg kun sett Cannibal Holocaust og Braindead. Men, ja. Jeg vil si at de er verre enn Apocalypto. Spesielt Cannibal Holocaust. Endret 19. januar 2007 av 3raz3r Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Av de har jeg kun sett Cannibal Holocaust og Braindead. Men, ja. Jeg vil si at de er verre ihvertfall. Spesielt Cannibal Holocaust. 7759690[/snapback] Sikkert overdriving fra han fyren i vg da, akkurat som hostel. Som fikk 20 års aldersgrense fordi de overdrev så mye Jeg liker snuff filmer. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Sikkert overdriving fra han fyren i vg da, akkurat som hostel. Som fikk 20 års aldersgrense fordi de overdrev så mye Jeg liker snuff filmer. 7759705[/snapback] Han overdrev nok litt, men jeg kan love deg det er en del groteske scener i filmen! Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Cannibal Holocaust er jo virkelig stygg, har du først sett den takler du nok Apocalypto.. har vondt for å forestille meg at det er noe spess med denne? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Skal sees, ikke fordi det er BLOD BLOD BLOD, men fordi sånne ting interesserer meg og det er bra og se at det fremdeles er folk som tør og lage filmer selv om filmene ikke passer alle ! Takk til han dusten for masse gratis reklame Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Cannibal Holocaust er jo virkelig stygg, har du først sett den takler du nok Apocalypto..har vondt for å forestille meg at det er noe spess med denne? 7759717[/snapback] Den er mye verre, ja. Cannibal Holocaust er rett og slett syk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Han overdrev nok litt, men jeg kan love deg det er en del groteske scener i filmen! 7759711[/snapback] Jeg liker groteske greier Cannibal Holocaust er jo virkelig stygg, har du først sett den takler du nok Apocalypto..har vondt for å forestille meg at det er noe spess med denne? 7759717[/snapback] Sikkert ikke noe ekkel, siden den er lagd av hollywood. Skal se filmen NÅ! Jeg skriver vel her når jeg er ferdig med å se filmen. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg liker groteske greier 7759753[/snapback] Da er det nok en film som vil passe for deg Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Sikkert ikke noe ekkel, siden den er lagd av hollywood. 7759753[/snapback] Egentlig ikke, den er vel hvis jeg ikke husker helt feil 100% finansiert av Mel Gibson (det er i hvert fall ikke langt unna), han gjorde vel det samme med Passion of the Christ også... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 min mening om aldersgrenser er at hvis filmen inneholder skyting og boksing mye så er den ille for barn, men bare vold med øks osv kan ikke sakde noen. Sex syens jeg skal vere tillat for alle, bare det ikke er noe spesiell sex. det kan det vere 11-årsgrense på. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 min mening om aldersgrenser er at hvis filmen inneholder skyting og boksing mye så er den ille for barn, men bare vold med øks osv kan ikke sakde noen.Sex syens jeg skal vere tillat for alle, bare det ikke er noe spesiell sex. det kan det vere 11-årsgrense på. 7759846[/snapback] Øks ville jeg si er verre enn feks boksing som du nevner. Med øks kan du jo kutte opp det meste og få en del bisarre syn. Og det kan det jo hende en niåring ikke er så fryktelig glad i om nettene. Men what the heck, en skal tidlig krøkes om god krok skal bli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå