Gå til innhold

Hjelp/råd til en allsidig bærbar til maks 15000,-


Shoo

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter en ALLSIDIG bærbar. Er ikke noe "kjent" i området, så jeg har behov for råd/hjelp...

 

PRIS: Ser helst at prisen ikke overstiger 15000,- (kan gjerne koste mindre for min del, men men...) Helst 15000,- (porto inkludert i prisen!)

 

BRUKSOMRÅDE: Laptopen skal være allsidig. Den skal kunne brukes til litt spilling (World of Warcraft og den slags), se på film, videoredigering, tekstbehandling (blir å skrive en god del), surfing o.l.

 

KRAV: Helst det som matcher overnevnte områder. Helst en med stort lagringsplass (80GB, f.eks.) Skjermen skal jo brukes til spilling og film, så da bør det vel være bra nok skjermoppløsning. Minne skal være 512MB, minst! Den bør beherske spillene ok...

 

DESIGN: Ikke noen spesielle krav her...

 

ANNET: Bør nok ha mer enn 2 USB-porter... Men det er ikke noe must. DVD-leser samt CD-brenner er derimot et must. Et annet must er også WLAN. Det SKAL være mulighet for trådløs oppkobling.

 

Så ja, mer vet jeg ikke hva man kan nevne... Kan sikkert komme med mer hvis det fremdeles er en god del ting som er uklart. Når det gjelder Bluetooth og den slags, så er ikke det noe nødvendig, akkurat.

 

Kom gjerne med flere forslag i prisklassen 10-15000,- som matcher kravene mine ovenfor.

 

Håper noen kan komme med råd/tips ang. det her. Trenger litt kjapt svar, faktisk...

 

Takker på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nr. 2 virker jo veldig lovende da... Den matcher kravene mine finfint, også er det en fin pris på den... Noen flere som kjenner til nr. 2 som tissedam nevner?

7758688[/snapback]

Har ikke prøvd den selv, men HP er jo et bra merke, og spesifikasjonene er jo helt konge. Prisen er også fin! :love:

 

Har selv Go 7600, men 128 MB. 512 mb er da ganske mye kraftigere.

Prosessoren er jo finfin den, C2D eier jo. :dribble:

160 GB HD er jo perfekt og med 1GB minne (ram) har du jo drivkraften i maskinen også.

 

WoW burde kjøres fint på denne maskinen. .innocent:

Lenke til kommentar
Nr. 2 virker jo veldig lovende da... Den matcher kravene mine finfint, også er det en fin pris på den... Noen flere som kjenner til nr. 2 som tissedam nevner?

7758688[/snapback]

 

Det er en god maskin, jeg har dv8336 med nesten samme komponenter og er veldig fornøyd.

 

Skal du ha den så kjøper du ikke dyrt hos Komplett.no den kjøper du heller billig her ;)http://www.siba.no/index.aspx?identifier=NO26095

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

http://www.xd.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=71813

 

mye bedre!!

hp 9060 får du litt dyrere på xd,MEN de har free vista opgradering (Y)

og venter du ca. 10døgn vil det komme mye bra tilbud fordi da kommer vista (jippii)

så en bærbar med hele 320gb hd for bare 14 tusen (og mye anna deilige spesifikasjoner)

jeg kåmmer til å finne meg en bærbar med samme krav såm dine shoo,

(wow surfing nedlastning o.l) bare ha litt tolmodighet du ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...