Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ungdomsbil, 0-25 000. Hjelp

-Shark-

Anbefalte innlegg

Bare låner tråden din bittelitt jeg da, men denne bilen kan være høyst aktuell for deg også. Ligger på 30 000 ca. Bilen det er snakk om er Opel vectra 2000 4x4 2.0 16v med 160hk. Skal selv snart tenke på bil jeg også siden jeg blir 18år snart, og har sett en del på denne bilen. Men har noen erfaringer med den? Hvordan er den? negative/positive sider ved bilen? synes den ser veldig grei ut som førstegangsbil egentlig. Men det største minuset ved disse bilene er vel rusten vil jeg tro, eller ikke? Det er vel sikkert mulighet til å finne en uten rust også.

7768000[/snapback]

Teknisk sett skal disse være helt kurante. Muligens normalt med en viss slitasje på AWD-systemet, men dette vet jeg ikke sikkert.

Men en ting, ikke tro at Calibra er en sportsbil, det er i bunn og grunn en Vectra med et annet karosseri. AWD fikk en vel i Vectra også, om da muligens ikke i Norge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Teknisk sett skal disse være helt kurante. Muligens normalt med en viss slitasje på AWD-systemet, men dette vet jeg ikke sikkert.

Men en ting, ikke tro at Calibra er en sportsbil, det er i bunn og grunn en Vectra med et annet karosseri. AWD fikk en vel i Vectra også, om da muligens ikke i Norge.

7769260[/snapback]

Calibra skal jeg iallefall ikke ha, må bli vectra'n i tilfellet.

edit: hvordan er en 94mod Opel omega 2.5 v6 da? Ser grei ut den bilen også.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Antar det er denne du har sett på: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1348472

den ser jo for så vidt grei ut, jeg bare lurer på om den har gått så lite som han påstår siden setet ser så slitt ut?

7771947[/snapback]

jepp var akkurat den jeg så på. Var også litt overrasket selv over km standen på den, men bilen så ganske strøken ut ellers. lakken så fin ut motorrommet også forsåvidt. Men jeg skal ikke kjøpe før til sommerferien så det kommer sikkert noen nye biler etterhvert også. Men hva synes du om bilen da? er den verdt pengene tror du?

Lenke til kommentar

Jeg for min del er litt skeptisk til at den har gått så lite som han oppgir med hendhold til slitasje på interiør, og hva er det brun rust farga greiern på toppen av motorn? også er det noe hvitt støv som dekker mesteparten av venstre side av motor rommet, minner om mel/melis og det er jo en gammel bil så om han har lakket den betyr ikke det at den blir værd 10k mer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...