Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg satte ipoden til lading i natt. Den var helt tom.

 

Rett etter jeg hadde kommet meg på skolen skulle jeg høre på musikk, tok fram ipod'n og prøvde å skru den på men uten hell. Sjekket at HOLD ikke var aktivert og prøvde igjen. Har også prøvd med lending fra vegg og fra pcen men den vil ikke starte. Helt DØD!

 

Dette gjelder en gammel Ipod Mini 4GB så kan hende den har tatt kvelden grunnet alderen og røff bruk? Vet ikke om jeg gidder å stresse med reperasjon, har hørt det tar lang tid med apple. Og jeg har heller ingen forhandler å gå til da pappa kjøpte den i Singapore :D, hadde jeg kjøpt den hos den lokale elektronikksjappa hadde det vært litt enklere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg regner med at du har prøvd å reboote den ved hjelp av Menu + Play noen sekunder? Forsøk dette med AC-adapter tilkoblet hvis du har det tilgjengelig.

 

Er det fortsatt ikke noe livstegn fra display, legg øret inntil baksiden av iPoden, og hør etter rotasjonslyder fra disken. Hvis den hakker og piper er det den som har røket. Er det ikke noe liv fra disken heller er den nok, som du sier, helt død.

Lenke til kommentar

Det der restarte greiene opplever jeg også ofte. Men det er nå så, spilleren starter fort fordet. Det er fremdeles ingen god nok grunn til å aldri bruke iPod mere. Det er svært lite trøbbel med iPod, noe vi som har prøvd andre merker vet.

Har aldri vært så fornøyd med en mp3 spiller som med min nano. Har hatt andre, og lånt andre. Ingen er bedre synes jeg. Om den rebooter av og til, gjør det egentlig fint lite. Den er tross alt en solid og god spiller. Det er vell bare Creative som kan måle seg, men jeg fåretrekker fremdeles en iPod. Andre spillere har myemere problemer. Det verste jeg har prøvd er Olympus, som jeg hadde før jeg fikk iPod. Snakk om "wow" følelse da jeg bytta over!

Lenke til kommentar

I første tråd ble det nevnt at Apple bruker lang tid på reperasjoner, den erfaringen sitter ikke jeg igjen med. Sendte feilrapport via internett en ettermiddag og formidagen etter ble den hentet hjemme hos meg. Tok vel 3-4 dager før jeg fikk tilbake et nytt produkt.

 

Ved nærmere ettertanke kan grunnen til at det gikk såpass fort være at jeg fikk et nytt produkt og ikke det gamle reparert være årsaker som gjorde at dette gikk litt fortere en hva man kan høre fra andre.

Lenke til kommentar

Takk for den linken. Skal huske det når noe skjer med min :) Jeg har forresten bare gode inntrykk av iPod. Fått nye produkt to ganger, tok 3-4 dager begge gangene.

 

Det med å restarte iPoden er jo ingen problem. Det er bare som å skru på iPoden, mister musikken, men med usb2 tar det maks ett par minutter å legge alt inn på nytt. Så å bruke det som argument for å bytte mp3spiller er latterlig.

Lenke til kommentar
Takk for den linken. Skal huske det når noe skjer med min  :)  Jeg har forresten bare gode inntrykk av iPod. Fått nye produkt to ganger, tok 3-4 dager begge gangene.

7788931[/snapback]

 

Bør nevnes at om du benytter deg at iPodbatteri.no ryker garantien, men du får 6 måneder garanti på det nye batteriet av iPodbatteri.no.

Lenke til kommentar
Mulig iPod er bedre enn mange mp3-spillere, men de er likevel dårlige. Det skal ikke skje at de plutselig klikker og at de må restartes. Kjøp en Creative.

7767289[/snapback]

Voldsomt så saklige me var i dag då?

Gunners,24/01-2007 : 15:12]Takk for den linken. Skal huske det når noe skjer med min  :)  Jeg har forresten bare gode inntrykk av iPod. Fått nye produkt to ganger, tok 3-4 dager begge gangene.

7788931[/snapback]

 

Bør nevnes at om du benytter deg at iPodbatteri.no ryker garantien, men du får 6 måneder garanti på det nye batteriet av iPodbatteri.no.

7791106[/snapback]

Eg har skifta batteri på min 3G, kjøpt på iPodbatteri.no. Det er vel eit år sidan no og for to dagar sidan sto spelaren å snurra i 11 timar samanhengane med shuffle på før batteriet var tomt. Kan anbefale iPodbatteri.no på det varmaste. Garantien ryk ja, men har du batteriproblemer innan eitt år sender du den inn til Apple, etter året er omme har du ingen garanti lengre. Ikkje er Apple heilt glad i norsk lov når det kjem til reklamasjon heller, men det er ein annan diskusjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...